AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Staat wel hele grote schijf als unknown..

Volgens mij kun je dat tijdens installatie menu van Windows een directory geven en anders kan dat wel met disk management programma's waarmee je partities aan kan maken.

Unallocated space is een niet-ingedeelde partitie of HDD. Rechtermuisknop en op actief zetten, done.

Zal wel ff via windows setup bekijken dan, initializen (rechtermuisknop => actief) werkt niet.

K*ttraining vandaag. Heel m'n dag verpest, bah.

autotheorie gezakt ;S

Haha nou mischien wel . Heb alvast een besluit genomen dit jaar komt er 1 dag per week avondonderwijs. :)

Alles kits met jouw mat ?
Alles dik in orde, hoor. Vooral aan het wachten om binnen een grote maand op vakantie te vertrekken. De sleur begint te wegen :)

Welke bijscholing ga je volgen?

Alles dik in orde, hoor. Vooral aan het wachten om binnen een grote maand op vakantie te vertrekken. De sleur begint te wegen :)

Welke bijscholing ga je volgen?

Nog even doorbijten dan hè ;) waar gaat de reis heen ? De cursus is hardware voor pc .

Net uit een hele diepe slaap gekomen...Gedroomd over baby's, een transseksueel, ik die in de maffia zet en s' nachts werd overvallen door twee gasten en die kapot had geslagen en bleek het later kinderen te zijn :S, veel bloed en spuug gezien.

Net uit een hele diepe slaap gekomen...Gedroomd over baby's, een transseksueel, ik die in de maffia zet en s' nachts werd overvallen door twee gasten en die kapot had geslagen en bleek het later kinderen te zijn :S, veel bloed en spuug gezien.

Gezellige dromen crypt0 :eek:

Opgeruimd staat netjes.
Woon jij ook in zo'n pauperdoos?

zwaaar verkouden na een weekendje zeeland. k*t wind.

net bij dokter geweest, was al paar weken duizelig en licht in me hoofd.

bloeddruk was 65/100 en ik heb waarschijnlijk een virus wat tijdelijk me evenwichtsorgaan aantast.

zwaaar verkouden na een weekendje zeeland. k*t wind.

net bij dokter geweest, was al paar weken duizelig en licht in me hoofd.

bloeddruk was 65/100 en ik heb waarschijnlijk een virus wat tijdelijk me evenwichtsorgaan aantast.
Das balen. zo een virus kan hardnekkig zijn... Hoop dat het snel wegtrekt.

OT: slapen leek net beter te gaan.. heb ik weer zo een k*tnacht waarbij ik elk kwartier heb gezien. :( en dat op mijn vrije dag...

Das balen. zo een virus kan hardnekkig zijn... Hoop dat het snel wegtrekt.

OT: slapen leek net beter te gaan.. heb ik weer zo een k*tnacht waarbij ik elk kwartier heb gezien. :( en dat op mijn vrije dag...

ik hoop toch niet dat de schade aan me gewichtsorgaan permanent is

Terug
Naar boven