MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laatst bewerkt:
Een paar 'chicks' die zeiden dat ik een leuk hondje heb. Vervolgens vroegen ze mij wat mijn naam is, die vraag beantwoorde ik niet. En toen schreeuwden ze "Hey lekkerding! Hoe heet jij?!"

Ze waren alleen rond de 12 jaar. :rolleyes:

Die route vermijd ik nu dus maar met de hond tot de schoolvakantie voorbij is.

ik kan nog wel blijven staan, heb meer moeite met hand oog cordinatie

edit: heb nu toch echt het gevoel dat ik ziek aan het worden ben, begin brandende ogen te krijgen, dizzy as fuark.
Een collega van mijn man heeft het ook gehad.. een virus waardoor zijn evenwicht was aangetast. het heeft een paar weken geduurd maar daarna heeft hij er niets aan overgehouden.
Ik weet nog goed dat mijn man vertelde dat zijn collega wel even op de fiets naar de huisarts zou gaan.. aan het eind van de straat lag hij al omdat hij niet kon blijven staan. Maar het is nu helemaal weg.

Trouwens. gebruik je medicijnen oid? Ik heb zelf ook zoiets gehad en dat bleek de paracetamol met codeine te zijn die ik had na een kaakoperatie. Ik had geen pijn maar viel gewoon continu om...

Net een mooie crash met 100km/u :D
wel schade maar daar kan ik net aan mee leven...

Een paar 'chicks' die zeiden dat ik een leuk hondje heb. Vervolgens vroegen ze mij wat mijn naam is, die vraag beantwoorde ik niet. En toen schreeuwden ze "Hey lekkerding! Hoe heet jij?!"

:roflol:

Veel te oud hé.

Gvd, fiets gestolen (notabene op slot). Stond op een overdekte staanplaats in de garage van ons appartementsblok... voor te rotten ben ik

Als ik 'm zie rij ik hem omver.

Is al de 2de keer dat die fiets werd gestolen...toegegeven, ding was wat ouder en mocht nog eens binnen voor reparatie. Maar hij reed en het was mijn fiets.

Doe dan goed slot er omheen.. Hier pakken ze fietsen gewoon weg voor t gezondheidscentrum :o

Gaan ze ff apotheek, 5 min later fiets weg. Is een Roemeen er mee vandoor :o

Doe dan goed slot er omheen.. Hier pakken ze fietsen gewoon weg voor t gezondheidscentrum :o

Gaan ze ff apotheek, 5 min later fiets weg. Is een Roemeen er mee vandoor :o
Zat een slot omheen, doorheen het wiel en het kader zodat je er niet mee weg kunt...

Gvd, fiets gestolen (notabene op slot). Stond op een overdekte staanplaats in de garage van ons appartementsblok... voor te rotten ben ik

Thanks brah! Tis welliswaar geen motor maar moet toch iets he ;)

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 00:42 ----------

Kader = frame; en enkel rond frame is niet genieg want dan kunnen ze er mee weg. Vandaar door het wiel en het kader

Knip je met het zelfde gemak door met een goede betonschaar.

Godse erg gedemotiveerd door dat eindloze vocht vasthouden en vochtgains, die een week later ineens met 2-3 kilo droppen waarna je vervolgens de dagen daarna hetzelfde vocht weer vast gaat houden.

K*tzooi
Zou maar wat graag even stoppen met het eindeloze gecut, maarja dan gain ik al het vet weer terug dus dat zit er ook niet in.
Maar weer volhouden, volhouden, volhouden..

Om 2 uur 's middags wakker werd en mijn halve dag al pleite was :(

Terug
Naar boven