AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*tmaandag natuurlijk en ik kan niet poepen.

Maandag :(

Je moet dat niet naar de officier sturen maar naar de handhavers volgens mij.

Is veranderd, had laatst ook zelfde gedaan als normaal maar dan krijg je briefje terug dat ze niet weten of je wel of geen bezwaar wilt maken.

Toen maar bezwaar ingediend omdat beelden opvragen geen tijd meer voor was :o

je kon bezwaar indienen via de post, stond een adres bij, zal wel goedkomen dus

te vroeg

Verpest is zacht uitgedrukt, ik ben een beetje erg pissig.
Het zit zo. Ik ben ziek (boeit even niet waardoor, waarom etc) maar ik had een werkgever tot 13 augustus (toen liep mijn contract af). Ik heb een contract van 36 uur per 4 weken, wat voor mij uitkomt op ongeveer 230 euro per 4 weken.
De vorige keer kreeg ik salaris: 180 euro. Ik ben vanaf februari ziek, dus zou kunnen kloppen dat ik toen 70% kreeg.
Vandaag kreeg ik mijn laatste salaris, dat helemaal moet kloppen (dus minimaal 180 euro). Wat zie ik:

70 EURO :mad::mad::mad::mad::mad:

Hoe moet ik daar al mijn kosten van betalen??!!

Ik ga mijn bedrijfsarts maar eens mailen want mijn werkgever is ook te lam om hem te bellen voor nog een afspraak voor mij..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zwaar k*tweekend achter de rug, en maandag..

Verpest is zacht uitgedrukt, ik ben een beetje erg pissig.
Het zit zo. Ik ben ziek (boeit even niet waardoor, waarom etc) maar ik had een werkgever tot 13 augustus (toen liep mijn contract af). Ik heb een contract van 36 uur per 4 weken, wat voor mij uitkomt op ongeveer 230 euro per 4 weken.
De vorige keer kreeg ik salaris: 180 euro. Ik ben vanaf februari ziek, dus zou kunnen kloppen dat ik toen 70% kreeg.
Vandaag kreeg ik mijn laatste salaris, dat helemaal moet kloppen (dus minimaal 180 euro). Wat zie ik:

70 EURO :mad::mad::mad::mad::mad:

Hoe moet ik daar al mijn kosten van betalen??!!

Ik ga mijn bedrijfsarts maar eens mailen want mijn werkgever is ook te lam om hem te bellen voor nog een afspraak voor mij..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgens mij klopt et wel hoor, salaris word steeds minder.

Maar tot 13 Augustus is toch maar een halve maand werk?? Daar 70% van...

Maar tot 13 Augustus is toch maar een halve maand werk?? Daar 70% van...

Ik krijg betaald per periode van 4 weken. Ik krijg uitbetaald in de 6e ''werkweek''. Dus dit salaris is van 15 juli t/m 11 augustus.

Ik kan nog niet bij mijn salarisstroken (alles online, lekker..) dus afwachen :(
En hopen dat ik van iemand wat geld kan lenen(vast wel van familie)..mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en hebben ook niet zoveel, dus daar wil ik niks aan vragen.

Tja je krijgt wat je verdient?! :D

Door de zeikregen op een kapotte scooter die maar 45 kan door kapotte uitlaat naar de gym. En even getankt voor 3 euro yaaaay. Leven lacht me toe. Hopelijk gaat trainen goed :)

Terug
Naar boven