- Waardering
- 2.745
Op negeer is beterDat dacht ik al, ik zal je pm'e met elke minuut wat ik doe.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op negeer is beterDat dacht ik al, ik zal je pm'e met elke minuut wat ik doe.

Ik ook a.u.b.Dat dacht ik al, ik zal je pm'e met elke minuut wat ik doe.
Ik krijg betaald per periode van 4 weken. Ik krijg uitbetaald in de 6e ''werkweek''. Dus dit salaris is van 15 juli t/m 11 augustus.
Ik kan nog niet bij mijn salarisstroken (alles online, lekker..) dus afwachen
En hopen dat ik van iemand wat geld kan lenen(vast wel van familie)..mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en hebben ook niet zoveel, dus daar wil ik niks aan vragen.
Ouders gaan met de geërfde caravan op vakantie naar Texel. Lekker mens-erger-je-nieten tijdens de regen, strandwandelingen maken over de duinen en over straat slenteren in de Koog.Van die zeikerds die ''geen geld hebben'' maar wel voor een paar honderdjes/duizend op vakantie gaan.
Niet gericht op jou ouders perse maar in het algemeen.
Ouders gaan met de geërfde caravan op vakantie naar Texel.
Van die zeikerds die ''geen geld hebben'' maar wel voor een paar honderdjes/duizend op vakantie gaan.
Niet gericht op jou ouders perse maar in het algemeen.
mijn ouders hebben best geld maar ik krijg al genoeg van ze. Ik heb geen geld (en dus niet op vakantie).Precies , er zijn zat camping boerderijen voor minder geld dan dat gehypte Texel en waar meer te beleven valt , ligt puur aan je instelling.

Ouders gaan met de geërfde caravan op vakantie naar Texel. Lekker mens-erger-je-nieten tijdens de regen, strandwandelingen maken over de duinen en over straat slenteren in de Koog.
Mijn pa is bevriend met iemand die in zeehondencreche werkt dus mocht ik lekker zeehondjes eten geven :$
Je hebt geeneens zeehondjes in je buitenverblijf? Wat een pauper.
Mijn pa is bevriend met iemand die in zeehondencreche werkt dus mocht ik lekker zeehondjes eten geven :$

Oo Mister10 is wakker ?
Jouw gelul ben ik idd ok wel kotsbeu. Laat je bovenkamer maar is nakijken met je psychotische stoornissen.

beetje zelfde verhaal als Dennisik, kennis overleden bij motorongeluk, tegen drempel gereden bij uitwijkmanoeuvre en weggeslingerd. zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2de kindje.
doet je toch even stilstaan bij het leven, je geluk of ongeluk zit vaak in een klein hoekje...
gecondoleerdGecondoleerd man !beetje zelfde verhaal als Dennisik, kennis overleden bij motorongeluk, tegen drempel gereden bij uitwijkmanoeuvre en weggeslingerd. zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2de kindje.
doet je toch even stilstaan bij het leven, je geluk of ongeluk zit vaak in een klein hoekje...