Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik krijg betaald per periode van 4 weken. Ik krijg uitbetaald in de 6e ''werkweek''. Dus dit salaris is van 15 juli t/m 11 augustus.

Ik kan nog niet bij mijn salarisstroken (alles online, lekker..) dus afwachen :(
En hopen dat ik van iemand wat geld kan lenen(vast wel van familie)..mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en hebben ook niet zoveel, dus daar wil ik niks aan vragen.

Van die zeikerds die ''geen geld hebben'' maar wel voor een paar honderdjes/duizend op vakantie gaan.
Niet gericht op jou ouders perse maar in het algemeen.

Van die zeikerds die ''geen geld hebben'' maar wel voor een paar honderdjes/duizend op vakantie gaan.
Ouders gaan met de geërfde caravan op vakantie naar Texel. Lekker mens-erger-je-nieten tijdens de regen, strandwandelingen maken over de duinen en over straat slenteren in de Koog.

Mee eens hoor ;) mijn ouders hebben best geld maar ik krijg al genoeg van ze. Ik heb geen geld (en dus niet op vakantie).
Je ziet ook vaker dat zulke mensen wel nepnagels hebben en elke maand naar de kapper gaan enzo :/ en veel huisdieren hebben.

Ouders gaan met de geërfde caravan op vakantie naar Texel. Lekker mens-erger-je-nieten tijdens de regen, strandwandelingen maken over de duinen en over straat slenteren in de Koog.

Mijn pa is bevriend met iemand die in zeehondencreche werkt dus mocht ik lekker zeehondjes eten geven :$

• Like
Waarderingen: mat
Mijn pa is bevriend met iemand die in zeehondencreche werkt dus mocht ik lekker zeehondjes eten geven :$

ik ben jaloers :D

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 12:20 ----------

Ze kregen ruzie met mijn capibaras

haha nu helemaal, cavia's mocht ik vroeger niet echt maar een versie zo groot als een hond kan wel wat extra leven in de tent brengen

maar hier hou ik het vandaag ff bij in dit topic. Voor je het weet dramt sjors weer dat dit geen dagboek is.. :rolleyes:

Dat TRUE NATURAL gelul...

dit is precies wat mister10 wilt... dat er in elk topic zijn ijzersterke zelf verzonnen term wordt gebruikt.. :)

wat een haat op dit forum jegens de medemens :(

Jouw gelul ben ik idd ok wel kotsbeu. Laat je bovenkamer maar is nakijken met je psychotische stoornissen.
:roflol:
Lalallala...
dan is dit toch echt jou (JOUW) probleem en zal het me een zeer grote worst zijn wat JIJ denkt.
ik mag die Mister10 wel echt een True gast.........

beetje zelfde verhaal als Dennisik, kennis overleden bij motorongeluk, tegen drempel gereden bij uitwijkmanoeuvre en weggeslingerd. zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2de kindje.
doet je toch even stilstaan bij het leven, je geluk of ongeluk zit vaak in een klein hoekje...

niet ignoren hè ray want er mogen alleen irritante zeikwijven op je lijst staan toch?

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 12:43 ----------

beetje zelfde verhaal als Dennisik, kennis overleden bij motorongeluk, tegen drempel gereden bij uitwijkmanoeuvre en weggeslingerd. zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2de kindje.
doet je toch even stilstaan bij het leven, je geluk of ongeluk zit vaak in een klein hoekje...

damn heftig man :( gecondoleerd

Gecondoleerd man !
Mijn gedachten zijn bij familie vrienden en iedereen die ik vergeet........

helaas weet ik hoe het werkelijk voelt als je iemand op deze manier verliest :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven