AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

beetje zelfde verhaal als Dennisik, kennis overleden bij motorongeluk, tegen drempel gereden bij uitwijkmanoeuvre en weggeslingerd. zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2de kindje.
doet je toch even stilstaan bij het leven, je geluk of ongeluk zit vaak in een klein hoekje...

Potverdomme :( Gecondoleerd

beetje zelfde verhaal als Dennisik, kennis overleden bij motorongeluk, tegen drempel gereden bij uitwijkmanoeuvre en weggeslingerd. zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2de kindje.
doet je toch even stilstaan bij het leven, je geluk of ongeluk zit vaak in een klein hoekje...

Gecondoleerd en sterkte toegewenst. Krijg gelijk kippenvel bij zulke nare berichten :(

Motor rijden, not even once. Ken zelf 4 motorrijders die overleden zijn en maar 1 auto bestuurder.

Sterkte er mee

ik zou me ook heel fragiel voelen als motorrijder op de snelweg bijv. één keer geschept/afgesneden worden door en auto en je wordt met je lichaam tegen de vangrails geslingerd :(

Ben van plan later wel een motor te kopen en gooi dan vast wel eens het gas open maar hopelijk pas wanneer ik denk dat het echt ''veilig'' kan :). Iis weinig te zeggen over hoe roekeloos of hard of ... dennisik en die kennis van powerjunkie reden, heb zelf geen idee iig.. dat zullen anderen hier beter weten die hen beter kenden.
Zou me iig niet laten ontmoedigen door deze trieste gebeurtenissen maar gewoon goed opletten en vooral niet stoer proberen te doen voor anderen

Dat valt allemaal reuze mee dat gas open draaien. (ik dacht het ook voor dat ik motor ging rijden)
en helaas zien jullie, dat het bij een kleine rot manoeuvre al gebeurd is, dat je de controle compleet kwijt bent.

ligt dus heel erg aan wat een ander in het verkeer doet...

k*t weeer :( na 4 weken weer schoenen en een jas aangehad :fuu:

nu rest van de dag maar met Faberyayo meezingen

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 14:35 ----------

k*t weeer :( na 4 weken weer schoenen en een jas aangehad :fuu:

nu rest van de dag maar met Faberyayo meezingen

Alle vrienden die introductie week hebben van hun studie en ik die thuis zit, nogsteeds zonder studiekeuze.

Alle vrienden die introductie week hebben van hun studie en ik die thuis zit, nogsteeds zonder studiekeuze.
Alle vrienden die afgestudeerd zijn en zich al sinds juni laveloos zuipen en ik die thuis zit nog steeds in afwachting van een beoordeling voor thesis & laatste vak van curriculum. :):):):)

Pijn in me kneiter.

Laatst bewerkt:
1220 kcal van McDonalds, vult echt voor geen meter. Alsof ik 'n blikje cola op heb met 'n handje noten.

moet je niet zo vaak zo veel bunkeren achter de computer of nog meer halen :)
Wat had je? me jelly

Terug
Naar boven