XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol :')

On topic; begin ziek te worden, en de griep slaat gelijk op mijn nek :( blegh. Hopelijk geen buikgriep, die heb ik al gehad dit jaar.

als je nog eens diarree hebt, wil je dan een keer een foto ervan maken en die in pm naar mij sturen?

Pics?

OT:

Van die wijven die onder elkaars (profiel)foto zetten hoe knap de ander wel niet is en blabla terwijl de helft van de tijd de chick in kwestie niet hoger dan een 6/10 krijgt.
Comments als "beauty" "je bent prachtig" etc etc, krijg ik zware moordneigingen van

Pics?

OT:

Van die wijven die onder elkaars (profiel)foto zetten hoe knap de ander wel niet is en blabla terwijl de helft van de tijd de chick in kwestie niet hoger dan een 6/10 krijgt.
Comments als "beauty" "je bent prachtig" etc etc, krijg ik zware moordneigingen van

zeg dat dan in die status en post de resultaten op dbb:)

2.5 uur op mn knieen naast de pot gezeten maar het kwam er maar niet uit, ga ik naar beneden om een emmer te halen dat ik toch in mn nest kan liggen...

Net onderaan de trap en hopsakeee projectile vomiting, kots in mn mond en hand gehouden tot ik aan de benedentoilet kwam, druipt door mn vinger helemaal op mn tshirt. Komt in aanmerking voor mn nastiest barf ever...

Lucht wel op, dat dan weer wel...

Laatst bewerkt:
2.5 uur op mn knieen naast de pot gezeten maar het kwam er maar niet uit, ga ik naar beneden om een emmer te halen dat ik toch in mn nest kan liggen...

Net onderaan de trap en hopsakeee projectile vomiting, kots in mn mond en hand gehouden tot ik aan de benedentoilet kwam, druipt door mn vinger helemaal op mn tshirt. Komt in aanmerking voor mn nastiest barf ever...

Waardeloos bro

Ik net schijten, spettert allemaal water naar boven bij elke drol drie ik drop :mad: :mad:

vrienden die vanavond niet gaan trainen om gta 5 te spelen

wat is deze

Eindelijk bericht van UWV, ze bellen me vandaag (dat is wel het goede nieuws).
Alleen ik kom er nu achter dat ik vanaf vandaag elke dag tot 18:00 uur thuis moet zijn (tenzij zkh, fysio of iets dergelijks)..Dat wordt in de avond trainen en overdag nog meer thuis zitten :(

moeilijke k*t bedrijven die zich niet aan afspraken houden -.-

Pics?

OT:

hahaha ;D
dat verpest je dag? vind ik altijd wel vermakelijk.

Net een glas laten vallen, glas all over the place :(

Klote man, wanneer wordt die rot tumor er nou eindelijk uit gehaald? Raar dat 't zo lang duurt.
Sterkte.

Klote man, wanneer wordt die rot tumor er nou eindelijk uit gehaald? Raar dat 't zo lang duurt.
Sterkte.

eind oktober pas. 3 dagen ervoor onderzoek of de infectie helemaal weg is, anders mag het zelf nog niet.

Dan is het paar dagen in ziekenhuis blijven omdat het nogal een risicovolle operatie is, en dan om de 2 weken terugkomen of hij niet terugkomt.

Indien hij terugkomt wordt het toch chemo.

eind oktober pas. 3 dagen ervoor onderzoek of de infectie helemaal weg is, anders mag het zelf nog niet.

Dan is het paar dagen in ziekenhuis blijven omdat het nogal een risicovolle operatie is, en dan om de 2 weken terugkomen of hij niet terugkomt.

Indien hij terugkomt wordt het toch chemo.

Stel dat ie terug komt en je onder chemo moet, dan zou je toch feitelijk kanker hebben of niet:scratch:

Sterkte calypso :aai:

Terug
Naar boven