Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

echt zonde van je geld man, en de meesten zijn niet eens mooi :roflol: welk paar had je in gedachten?

Deze

hmqVYGw.jpg

Allstars met spikes? :shrug:

800 voor die schoenen :roflol:

Teveel spierpijn in de hams/glutes. Kan amper zitten/opstaan en zal morgen nog erger zijn :o

daar wil ik nieteens dood in gevonden worden, sta met verstomming dat iemand daar ooit 795 euro voor zou neertellen:eek:

als je ze alsnog koopt, vergeet dan de zwarte eyeliner en homofiele polsbandjes niet ;)

ironisch dat ik srs eerst je naam las als Em07:roflol:

@Hoody: ja ik weet dat dat niet binnen de echte definitie van ironie valt:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Gta is echt overal uitgekocht precies op de dag dat ik doekoe heb.
#de#egte#leefen

daar wil ik nieteens dood in gevonden worden, sta met verstomming dat iemand daar ooit 795 euro voor zou neertellen:eek:

als je ze alsnog koopt, vergeet dan de zwarte eyeliner en homofiele polsbandjes niet ;)

ironisch dat ik srs eerst je naam las als Em07:roflol:

@Hoody: ja ik weet dat dat niet binnen de echte definitie van ironie valt:rolleyes:

Leuk dat je nog af en toe aan me denkt:o

:roflol:

Wel fijne klasgenoten dan, zouden zat meiden zijn die gaan haten dan.

Ach, opleiding tot verpleegkundige heh. Daar zit je met allemaal zorgzame dames die het je niet kwalijk nemen en het gewoon zien als opgekropte methaangas die uit het rectum ontsnapt.

nee echt niet, ik wil ze wel
maar is veel geld voor sneakers snap je :rolfol:

zo stom geweest om me net in te schrijven voor een 2jarige master burgerlijk ingenieur computerwetenschappen, this better be worth it:roflol:

zo stom geweest om me net in te schrijven voor een 2jarige master burgerlijk ingenieur computerwetenschappen, this better be worth it:roflol:
Geen 1-jarige masters daar in de informatica? Wat ben ik content met het vooruitzicht dat ik over 1 jaar er alweer klaar mee ben.

Terug
Naar boven