MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Weer met vreselijke nekpijn wakker geworden, paracetamol werkt gelukkig wel een beetje, vandaag nog maar eens proberen de fysio te bereiken..
Vandaag ook verder mijn kamer schilderen, niet echt zin in..mja muziekje op; het moet even.

Weer met vreselijke nekpijn wakker geworden, paracetamol werkt gelukkig wel een beetje, vandaag nog maar eens proberen de fysio te bereiken..
Vandaag ook verder mijn kamer schilderen, niet echt zin in..mja muziekje op; het moet even.

Hoe is je slaaphouding?

Los masseren wil ook wel eens werken.

Wat ik zelf ook wel fijn vind is zo'n harde straal onder de douche.
Lekker warm zetten, wordt het vaak wat losser van.

Komt (helaas) niet door mn slaaphouding, ik heb vorig jaar een whiplash gehad, wekenlang niet kunnen bewegen enzo, uiteindelijk fysio en die had me goed geholpen met kraken (dat voelde echt lekker :o ) en oefeningen. Oefeningen werken niet meer helaas en de pijn komt terug. Dacht eerst dat het een griepje/verkoudheid was die op mijn nek sloeg, maar los van mijn nek (en daardoor koppijn) heb ik nergens last van geloof ik :p

Los masseren wil ook wel eens werken.

Wat ik zelf ook wel fijn vind is zo'n harde straal onder de douche.
Lekker warm zetten, wordt het vaak wat losser van.

Ja denk dat ik dat maar ga doen, als dat wat helpt..eerst schilderen :p

Edit: Nja het is eigenlijk niet; met nekpijn wakker geworden. Ik heb de hele dag door nekpijn, maar ik baal dat ik het nog steeds heb

iPhone die meest bezochte locaties bewaard.

Wat is deze, als ik wilde dat dat bewaard werd kocht ik wel een android telefoon.

Komt (helaas) niet door mn slaaphouding, ik heb vorig jaar een whiplash gehad, wekenlang niet kunnen bewegen enzo, uiteindelijk fysio en die had me goed geholpen met kraken (dat voelde echt lekker :o ) en oefeningen. Oefeningen werken niet meer helaas en de pijn komt terug. Dacht eerst dat het een griepje/verkoudheid was die op mijn nek sloeg, maar los van mijn nek (en daardoor koppijn) heb ik nergens last van geloof ik :p

Ja denk dat ik dat maar ga doen, als dat wat helpt..eerst schilderen :p

Edit: Nja het is eigenlijk niet; met nekpijn wakker geworden. Ik heb de hele dag door nekpijn, maar ik baal dat ik het nog steeds heb

Zou je fysio vragen voor een goed (herstel)kussen, hebben ze vaak wel verstand van en dat kan de pijn wat verzachten. Enig nadeel is dat je met een goed herstelkussen al gauw richting de €100,- zit.

vanochtend gewogen en weeg 86,3kg, mocht max 86,6kg zijn, val constant te snel af ook al eet ik elke week meer en meer:fuu:

Ah, dat verklaart een hoop. Kan je die andere hond (sjef ) er niet een tijdje bijzetten?
Op bed laten is overigens geen goed idee, dat is de plek in huis die het meest naar jou (baas) ruikt. Je laat haar in feite in jouw nest wat die gevoelens alleen maar nog meer aanwakkeren. Nu ben jij haar maatje ipv haar leider.

Heeft ze geen bench?

Mijn hond slaapt ook gewoon op mijn kamer hoor, loopt regelmatig zelf al naar boven omdat ze daar rustig kan slapen. Niet op mijn bed overigens, dan wordt t zo'n warme zweterige bedoeling.

Maar als ze beneden moet slapen blijft ze gewoon rustig beneden.

Hier heeft iedereen gewoon overmacht over die hond ongeacht waar ze slaapt. Haar slaapplek is daar waar ze niet weggestuurd wordt :roflol:

Aftermovie van TML 2013 zuigt

Gvd hond had in mn bed gepist

Jaja, je hond..

Soms zou je toch willen dat Onze Lieve Heer twee keer nadacht over de voortvloeisels van zijn scheppingen.

:roflol:

why?

iPhone die meest bezochte locaties bewaard.

Wat is deze, als ik wilde dat dat bewaard werd kocht ik wel een android telefoon.

Hahahahaa

vanochtend gewogen en weeg 86,3kg, mocht max 86,6kg zijn, val constant te snel af ook al eet ik elke week meer en meer:fuu:

Mijn god angelus, ga even iets doen ofzo.

Mogelijk koudste winter in 100 jaar

Volgens verschillende Russische meteorologische diensten kan Europa deze winter te maken gaan krijgen met abnormale lage temperaturen. Het kan mogelijk de koudste winter worden in 100 jaar tijd, dat schrijft de Russische krant Izvestia. Volgens de prognose, die gebaseerd op berekeningen van de klimatologische indices, zal er een proces zijn van overdracht van Arctische luchtmassa's in Europa, dat zou resulteren in abnormale vorst. Een ander teken dat we een zogenaamde koude winter gaan krijgen is de Noord-Atlantische oscillatie, dat wil zeggen... variabiliteit van het klimaat in de Noordelijke Atlantische Oceaan, die wordt gemanifesteerd door de temperatuurverandering van het zeeoppervlak. Europese landen zullen het zwaarst getroffen worden, maar Rusland zal niet worden beïnvloed door de abnormaal lage temperaturen.

Mogelijk koudste winter in 100 jaar

Volgens verschillende Russische meteorologische diensten kan Europa deze winter te maken gaan krijgen met abnormale lage temperaturen. Het kan mogelijk de koudste winter worden in 100 jaar tijd, dat schrijft de Russische krant Izvestia. Volgens de prognose, die gebaseerd op berekeningen van de klimatologische indices, zal er een proces zijn van overdracht van Arctische luchtmassa's in Europa, dat zou resulteren in abnormale vorst. Een ander teken dat we een zogenaamde koude winter gaan krijgen is de Noord-Atlantische oscillatie, dat wil zeggen... variabiliteit van het klimaat in de Noordelijke Atlantische Oceaan, die wordt gemanifesteerd door de temperatuurverandering van het zeeoppervlak. Europese landen zullen het zwaarst getroffen worden, maar Rusland zal niet worden beïnvloed door de abnormaal lage temperaturen.
Koude groenten.

Terug
Naar boven