Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Potverdomme het is weer weekend

Zitten je ouders onder een bepaalde inkomensgrens, dan kan het inderdaad.

yup, sinds ze gescheiden wel, gewoon ff goed kijke bij wie je op naam moet staan haha.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 09:30 ----------

Iedereen die van de staat loopt te profiteren is een pauper in mijn ogen. Geen idee of jouw ma daar toe behoort.

misschien dat er ook dingen zijn gebeurd waardoor die niet meer werken kunnen.. maargoed daar hoef jij je later met je pappie en mammie geen zorgen over te maken :aai:

Laatst bewerkt:
In da gym op een lekkere zacht bankje met koffie un de hand wakker proberen te worden
Zo even leggs pakken :(

Ziek zijn
Net wakker
En dan atg squats geen goede combi :roflol:

Truckersdag

Prima dat je met mong*len rond gaat rijden maar de hele tijd toeteren is gewoon achterlijk irritant, ga dan met een feesttoeter zelf in je kabine toeteren

---------- Post added 21 September 2013 at 10:53 ----------

Ik krijg hypotheekrenteaftrek van de staat, ben ik nu een pauper?

Zoals ik al zei, profiteren van de staat is wanneer je haar meer kost dan oplevert

ik had me verslapen. hierdoor moest ik haasten naar de sportschool omdat een vriend om mij wachtte en daardoor kon ik dus 's ochtends vroeg nier rukken. balen man. lekker dromen, maar geen tijd gehad om mijn testo te verlagen.

hele morgen spullen zitten pakken en in auto geladen om sleutel van mijn kot af te halen en spullen naar kot te brengen, blijkt dat k*tresidentiebeheer maar tot 1u open is vandaag en het is meer dan een uur rijden dus onmogelijk nog te halen. Alles voor niets gedaan -_-'

Waarom moet op zaterdag altijd die ***viskraam hier gaan staan. Zo word ik nooit ripped met 500 gr kibbeling :mad:

****ing debiele t**fus josti's die zichzelf grafisch ontwerper noemen en dan de meest afschuwelijke en inconsistente website layouts ooit maken die ik vervolgens moet gaan implementeren. Ik ben t**fus 220 CSS regels verder om een BIZAR simpele 2-column layout te implementeren omdat die h**ren mong**l de 'grafisch ontwerper' IEDERE PAGINA lichtelijk anders heeft. Dan weer een andere font, dan weer andere font-size, dan weer andere positionering van de paragrafen, dan weer wel symbolen in de achtergrond van de content, dan weer niet (en ook weer steeds op verschillende plekken), etc. etc. KANKER! Zoek een touw en hang jezelf op, je bent niet gemaakt voor het leven als je als grafisch ontwerper je layouts niet eens 'n beetje normaal kan ontwerpen, de t*ring. Had ik al gezegd dat ie de layout had aangeleverd alszijnde 4000 pixels breed? En nee het is geen responsive layout oid.

En oh ja, de layout is afschuwelijk web 1.0 t**fus.

Terug
Naar boven