XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

weet niet zeker of dat misschien veranderd is maar ik kreeg 370 per maand als prestatie/aanvullende beurs en die hoef ik niet terug te betalen hoor. dus het is wel meer als 98 euro.
Zitten je ouders onder een bepaalde inkomensgrens, dan kan het inderdaad.

Mijn 24uurs luier zit vol met rommel, en ik heb nog 23 uur te gaan!!!:mad:

• Like
Waarderingen: Tsn
Gaat je wat kosten :p

Met een beetje geluk raak je er van af met een minnelijke schikking van 250eur :p Anders voorkomen
en rijbewijs kwijt :p

Je rijbewijs kun je alleen kwijtraken als je staande gehouden wordt.

En 42km te hard binnen de bebouwde kom was al 517,- dus met die 250,- kom je er niet bij wegwerkzaamheden :p

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 13:46 ----------

Althans in NL, geen idee hoe jullie apenland ermee omgaat natuurlijk :rolleyes:

Paupers krijgen altijd meer van de staat, laat ze ook eens gaan werken voor hun geld.

Gtfo, wij "paupers" werken. degene die verwend worden door hun ouders en zelf hun boeken/collegegeld/zorgerzekerig/noem maar op niet hoeven te betalen werken meestal juist niet.

Werken ?! :windup: [afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf paupers, dus als je ouders onder een bepaalde inkomensgrens zitten, ben je een pauper?
Ga buitenspelen jonge

Altijd. Zonder sterf ik een eenzame dood.

In een morfine roes; no problemo

Gtfo, wij "paupers" werken. degene die verwend worden door hun ouders en zelf hun boeken/collegegeld/zorgerzekerig/noem maar op niet hoeven te betalen werken meestal juist niet.

Pls, ik ken zat lui die maar 90 euro krijgen en die moeten werken omdat hun ouders niets betalen terwijl alle lui met pauper ouders een stuk meer krijgen.

Op t moment dat je 18 bent dan ben je gewoon volwassen en slaat t totaal nergens op dat wanneer jij pauper ouders hebt je meer geld krijgt dan wanneer je geen pauper ouders hebt.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:17 ----------

Ik ben dus ook een pauper yxyzy, omdat mijn moeder zowat niks meer verdient?:roflol:

Het gaat mij puur om dat wanneer je volwassen bent je voordeel krijgt omdat je ouders pauper zijn. Gewoon belachelijk.

Pls, ik ken zat lui die maar 90 euro krijgen en die moeten werken omdat hun ouders niets betalen terwijl alle lui met pauper ouders een stuk meer krijgen.

Op t moment dat je 18 bent dan ben je gewoon volwassen en slaat t totaal nergens op dat wanneer jij pauper ouders hebt je meer geld krijgt dan wanneer je geen pauper ouders hebt.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:17 ----------

Het gaat mij puur om dat wanneer je volwassen bent je voordeel krijgt omdat je ouders pauper zijn. Gewoon belachelijk.

Mijn moeder is een pauper?:roflol:

Pauper is pauper ouder is pauper???

Mijn moeder is zo'n sl*t die haar benen open doet voor mannen die veel rijkdom vergaren. Ze is een rasechte golddigger. Dankzij haar heb ik rijke mannen leren verleiden:spaz:

Gast volg jij überhaupt wel eens het nieuws of zo? De middenklasse wordt al zat gepakt met bezuinigingen, een kleine tegemoetkoming is bijna wel noodzakelijk omdat het anders niet te betalen is.

Voor het eerst in mn leven geschilderd, en het was nog eens een rot muur; raam, kast die ik niet weg gehaald kan worden en een snoer in de hoek -_-
Ben nu klaar met 1 kant, geen idee wat ik moet doen :roflol:
Ziet er wel leuk uit, dat dan weer wel.

Terug
Naar boven