XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De twijfel bij Marvin :) Priceless

Ik niet uit kon gaan en afscheid kunnen nemen van iemand die gaat verhuizen. Er was geen andere auto geregeld, dus ook geen vervoer voor ons. :o

Dus een zeer BORING avondje nuchter ipv kort. :(

:mad:

Die zon die zonodig mijn welverdiende schoonheidsslaapje wreed tot een eind bracht om 6 uur.

Die zon die zonodig mijn welverdiende schoonheidsslaapje wreed tot een eind bracht om 6 uur.
Dat zou mijn dag helemaal goedmaken! Snel wat eten, stofwisseling op gang brengen en vervolgens aankleden rustig het nieuws kijken gaan sporten en de hele dag ligt nog voor je open!

Dat zou mijn dag helemaal goedmaken! Snel wat eten, stofwisseling op gang brengen en vervolgens aankleden rustig het nieuws kijken gaan sporten en de hele dag ligt nog voor je open!

Ik sta elke dag al rond 2 a 3 uur op dus in het weekend mag het van mij gewoon tot 9 uur zonsverduistering zijn. Zie persoonlijk liever ander dingen die de hele dag open liggen.

als ik 50 euro wil pinnen dat ik een briefje van 50 euro krijg

ipv 2x20 en 1x10

Dat kan niet overal, soms moet je maar accepteren wat je krijgt.

OT:
Ik wil 20 pinnen, kan dat niet. Krijg ik de suggestie om 50 te pinnen, ga ik akkoord zegt dat k*tding dat de door mij gewenste biljet keuze niet beschikbaar is.:fuu:

Je moet dan 'ander bedrag' kiezen en dan 50 intypen en dan krijg je keuze hoe je het wilt krijgen pannekoek

haha idd dat jullie dat niet wisten

dat ik om 5 uur weer moet werken :(

Terug
Naar boven