XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat mijn cardiopartner een pinksterhockey toernooi heeft en nu weg is.:(

M'n twee wekelijkse lymfeklier bij m'n kaak is weer opgekomen, zou dat ding er graag willen uitsnijden, je kan niet eens meer fatsoenlijk je vriendin uitwonen. :mad:

fit 4 free . fit for free. 15 euries per maand. ik kom hier niet om te adverteren :D :P

maar als je echt free weight only wilt zou ik toch niet voor F4F kiezen.

ow ok, ik vraag het maar om te vergelijken met mijn gym ,waar ik nu ga beginnen.Ik trainde altijd thuis eerder.
Is wel goeiekoop,ik moet 30euro per maand gaan betalen.

ow ok, ik vraag het maar om te vergelijken met mijn gym ,waar ik nu ga beginnen.Ik trainde altijd thuis eerder.
Is wel goeiekoop,ik moet 30euro per maand gaan betalen.

tjah fit for free heeft 34 vestigingen in NL.

denk dat ze daarom zo goed koop zijn omdat die ouwe bejaarde en super dudes er op af komen :?:D

ik was gewoon onwetend toen ik mij zelf inschreef. -.-

maar ja 5 min van me huis vandaan :D

kan je bij fitforfree wel bankdrukken squaten en deadliften?

kan je bij fitforfree wel bankdrukken squaten en deadliften?

jep free weight aleen squatten moet in een smith. waar ik tegen ben dus zolang het gewicht nog niet te ****ing zwaar is dat ik squat gebruik ik gewoon die bar van een bench press.
benchpress-150x150.jpg

die kan ik nog instellen en dan er uit halen om draaien is het een goed koop squat rekje zonder safety maar ja zo swaar squat ik nog niet.

supahh slim happy face:D

edit: ik ben ook de enige die dat doet. ben ook een van de 10 mense die dead lift.

en die sportschool zitte zo'n 40 mense in de geheledag door.

Laatst bewerkt:
Gisteravond iets te veel gedronken en toen fietste ik nogal hard snijd een maat van me mij af knal ik tegen hem aan en toen over de grond heen geschuurd beide knieën helemaal verrot en onder het bloed en ik ben toen meteen naar huis gegaan en naar bed gegaan werd ik wakker zat me bed onder het bloed o.O

Gisteravond iets te veel gedronken en toen fietste ik nogal hard snijd een maat van me mij af knal ik tegen hem aan en toen over de grond heen geschuurd beide knieën helemaal verrot en onder het bloed en ik ben toen meteen naar huis gegaan en naar bed gegaan werd ik wakker zat me bed onder het bloed o.O

Jij gaat nooit naar de douche na het stappen? :o

Geen coïtus gister
GVD

****ing erge migraine met misselijkheid en overgeven. Gisteren hele dag al maar werd 's avonds pas echt erg. Hele nacht niet kunnen slapen maar net wel eindelijk paracetamol kunnen vinden. Helpt alleen geen k*t natuurlijk. FML dag it is

Dikke lip door een klap van een bish.**** dat.

Dat ik moet werken vandaag.!.

Terug
Naar boven