- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You ok bro?Bergen herinneringen die steeds terugkomen, gotta deal with it..
Wat is een verhaal zonder detailsDat ik een zeer GROTE fout op me werk heb gemaakt. Details bespaar ik jullie.![]()

Ik ging om 20:00 met de trein naar mn vriendin kom ik 21:00 aan, belt ze op dat haar opa op sterven ligt, ben ik potverdomme voor niks gekomen.

Je bent arts en je moest iemands rechter been amputeren maar je hebt hem per ongeluk 5 uur lang anaal genomen in plaats van de operatie?Dat ik een zeer GROTE fout op me werk heb gemaakt. Details bespaar ik jullie.![]()
Je bent arts en je moest iemands rechter been amputeren maar je hebt hem per ongeluk 5 uur lang anaal genomen in plaats van de operatie?
Ik ging om 20:00 met de trein naar mn vriendin kom ik 21:00 aan, belt ze op dat haar opa op sterven ligt, ben ik potverdomme voor niks gekomen.
Haha idd, net zoals ik mijn moeder altijd probeer duidelijk te maken bij computers "Lees wat er op het scherm staat.".![]()
1.85 70 kg.Heb eigenlijk nog nooit een slechte dag gehad in mijn leven.
[URL]http://i.imgur.com/hCaf8.jpgp/[/URL]
Ik ken je niet...grappig dat je zo je best doet te haten.Nogmaals sterkte marcel/
@ otherwizethen, jij hebt echt geen leven![]()

Bejaarden kunnen niet scherm lezen, ook al hebben ze hun bril op. Echt vervelend als je in de rij staat met het ''nieuwe pinnen''.