MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bergen herinneringen die steeds terugkomen, gotta deal with it..

Dat ik een zeer GROTE fout op me werk heb gemaakt. Details bespaar ik jullie. :o

Ik ging om 20:00 met de trein naar mn vriendin kom ik 21:00 aan, belt ze op dat haar opa op sterven ligt, ben ik potverdomme voor niks gekomen.

Bergen herinneringen die steeds terugkomen, gotta deal with it..
You ok bro?

---------- Post added za 11 jun 2011 at 22:12 ----------

Dat ik een zeer GROTE fout op me werk heb gemaakt. Details bespaar ik jullie. :o
Wat is een verhaal zonder details :D

---------- Post added za 11 jun 2011 at 22:12 ----------

Ik ging om 20:00 met de trein naar mn vriendin kom ik 21:00 aan, belt ze op dat haar opa op sterven ligt, ben ik potverdomme voor niks gekomen.
:rolleyes:

Je bent arts en je moest iemands rechter been amputeren maar je hebt hem per ongeluk 5 uur lang anaal genomen in plaats van de operatie?

Hoezo HEM anaal genomen? Maak je me hier nou uit voor homo? Het was trouwens je kleine zusje!

Laatst bewerkt:
Nogmaals sterkte marcel/

@ otherwizethen, jij hebt echt geen leven :roflol:

Haha idd, net zoals ik mijn moeder altijd probeer duidelijk te maken bij computers "Lees wat er op het scherm staat.". :D

Bejaarden kunnen niet scherm lezen, ook al hebben ze hun bril op. Echt vervelend als je in de rij staat met het ''nieuwe pinnen''.

Heb eigenlijk nog nooit een slechte dag gehad in mijn leven.

hCaf8.jpg

Dacht even een keertje op zondag ochtend te trainen (wat ik eigenlijk nooit doe) sta ik voor gesloten deuren :(

Erg jammer, was er klaar voor om even één uur keihard te buffelen.

Gister voor het eerst in 4 maand een paar pilsjes gepakt met m'n maten... en daarna nog een pizza met ontzettend veel kip .. hmm ..voor de rest ... gym dicht .. k*t pinksteren :@

A wild snorlex appeared

Dat bovenstaande ontzettend mongoloïde doos, en nog zo'n pedo aan het posten zijn in het nachtcafé.

Rot gewoon op.

Bejaarden kunnen niet scherm lezen, ook al hebben ze hun bril op. Echt vervelend als je in de rij staat met het ''nieuwe pinnen''.

Mijn moeder is nog niet bejaard, maar ze heeft idd niets met scherm lezen, ze onhoudt altijd de volgorde van de knopjes die ze moet indrukken. :D

sportschool gesloten vandaag @!! FUUU!!!

Terug
Naar boven