XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

19 uur slaap gehad sinds afgelopen dinsdag. Kan maar niet moe worden he, gewoon klaar wakker nu.

Heb dat ook, lig gewoon 20 min in bed, kan niet slapen, rukken helpt niet.
Weer aan school, na een uur weer proberen te slapen, na 20 minuten er maar weer uit.
Uiteindelijk in een nacht maar 3 tot 6 uur slaap ongeveer, echt dodelijk voor de gainz en school

Pffff... voor het eerst in 3 weken weer een nacht van wakker liggen.. mijn rug is bagger van pijn...:( dan maar 6:00 beginnen. Kan ik hopelijk eerder weg... En maar zien hoe het met trainen gaat vandaag.. Hoop niet dat het er te erg inhakt...

Pffff... voor het eerst in 3 weken weer een nacht van wakker liggen.. mijn rug is bagger van pijn...:( dan maar 6:00 beginnen. Kan ik hopelijk eerder weg... En maar zien hoe het met trainen gaat vandaag.. Hoop niet dat het er te erg inhakt...

Lekker dan, sterkte.
Ik sliep rond half 5 en ben net wakker..hopelijk zo nog even slapen, maar ben klaarwakker :s
Darmkrampen waar ik even niks aan kan doen hielden en houden me wakker.
Succes vandaag en alvast succes met trainen.

compleet stationair qua gewicht/buikomtrek tov vorige week, 115kg en 93cm :(. Wierd ivm een halve week ziek zijn en if, dacht dat er toch wat af ging zijn.

Eens niks eten(if) en drinken tot 1 uur buiten een tas koffie en opnieuw meten.

Laatst bewerkt:
compleet stationair qua gewicht/buikomtrek tov vorige week, 115kg en 93cm :(. Wierd ivm een halve week ziek zijn en if, dacht dat er toch wat af ging zijn.

Eens niks eten(if) en drinken tot 1 uur buiten een tas koffie en opnieuw meten.

Vaker IF gedaan?

Ik vind het maar niks.

Zit je ver onder je BMR?

Gvd half aan de schijterij net.

Vaker IF gedaan?

Ik vind het maar niks.

Zit je ver onder je BMR?
Buiten de anabolen window, ben ik continue gestresst. Al is de orginele IF gebasseerd op onderzoeken naar het ramadam dieet. Dus s' ochtends flink opbijten en 's avonds flink vreten. Op zo'n manier kan IF wel prettig zijn. Zeker als je overdag werkt:o

2,5 uur geslapen totaal, koppijn, nekpijn, buikpijn en misselijk; proberen er wat van te maken dan maar, hopelijk kan ik wel eten..

"we weten niet zeker of je kunnen onderbrengen in onze zuster vestiging"
"mocht je willen solliciteren ergens anders, mag je me steeds als referentie opgeven"

floep, weg job zekerheid...

"we weten niet zeker of je kunnen onderbrengen in onze zuster vestiging"
"mocht je willen solliciteren ergens anders, mag je me steeds als referentie opgeven"

floep, weg job zekerheid...
Maar die ''Gargantuan Beast'' titel op het Dutchbodybuilding forum pakken ze je mooi niet af.

Nog steeds facking stijf van squats eergisteren en wilde eigenlijk deads trainen vandaag.. Zit er niet in vrees ik.

ontstoken ogen..

Moest met men raam open slapen want men vader heeft men raam geschilderd, wakker geworden met +18 muggen in mijn kamer :fuu::fuu:

En had men wekker uitgezet ipv te snoozen, dus heb men les gemist

Moeeeeeehoooooeeee:(

Weer met chronisch slaaptekort op werk. Alwaar ik voor 3 weken werk ongeveer in een week moet doen. Jottum.

ontiegelijk veel olijfolie en vezels op gister, nog steeds keiharde poep. wat is deze?

Terug
Naar boven