MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M'n anus lijkt wel de Niagara waterval, voortaan maar geen oude whey samples van de bnf meer gebruiken.

Gvd, die dikke van men werk is ziek. Dus deze week werken + school + trainen :fuu:
In augustus (vakantie) amper moeten werken en nu het weer school is moet ik precies altijd werken
Daar gaat men luie leven

Natuurlijk wel goed voor men portefeuille. Ik sta ingeschreven voor 24uur per maand en op het einde van de maand heb ik wrs +60uur gewerkt:cool: inb4 the fiscus

Laatst bewerkt:
Waarom bellen mensen andere mensen op als ze niets zeggen en gewoon neerleggen na 10 seconden? Vinden ze hunzelf grappig ofzo

10 minuten naar school geweest voor project feedback... 1 uur reistijd

Vanaf Apeldoorn station naar Zwolle station gereden met bmw m5 vs Audi rs5

Hele tijd bleven we voor, stonden we in Zwolle voor stoplicht te wachten komen ze over busbaan langs gereden :fuu:

10 minuten naar school geweest voor project feedback... 1 uur reistijd

Wat vind marcel daarvan?

5 euro op mn ovchipkaart gedaan omdat ik in de min stond en daarom niet kon inchecken terwijl ik maand abbo heb.., check ik in, vallen die k*tdingen uit nadat ik heb in gecheckt en kon ik niet meer uitchecken :mad::mad:
Als ik morgen weer niet kan inchecken omdat die 4 euro niet terug is gestort op mn pas steek ik de wielen van de tram door midden!! :mad:

En vanmorgen een schilder van de verhuurder binnen gelaten om de boel te schilderen, kom ik net thuis, bekijk ik wat ze/hij hebben/heeft gedaan... mag hopen dat ze nu alleen de 1e laag hebben gedaan want een kind van 4 maakt er nog wat mooiers van met vingerverf! :mad::mad::mad:

Vanaf Apeldoorn station naar Zwolle station gereden met bmw m5 vs Audi rs5

Hele tijd bleven we voor, stonden we in Zwolle voor stoplicht te wachten komen ze over busbaan langs gereden :fuu:

Jullie in m5? Hoe krijg je dat voor elkaar
en een rs5 maakt sws weinig kans tegen een m5, verschil is ruim 100pk dacht ik

Wat vind marcel daarvan?

5 euro op mn ovchipkaart gedaan omdat ik in de min stond en daarom niet kon inchecken terwijl ik maand abbo heb.., check ik in, vallen die k*tdingen uit nadat ik heb in gecheckt en kon ik niet meer uitchecken :mad::mad:
Als ik morgen weer niet kan inchecken omdat die 4 euro niet terug is gestort op mn pas steek ik de wielen van de tram door midden!! :mad:

En vanmorgen een schilder van de verhuurder binnen gelaten om de boel te schilderen, kom ik net thuis, bekijk ik wat ze/hij hebben/heeft gedaan... mag hopen dat ze nu alleen de 1e laag hebben gedaan want een kind van 4 maakt er nog wat mooiers van met vingerverf! :mad::mad::mad:

niet zo haten joh

Jullie in m5? Hoe krijg je dat voor elkaar
en een rs5 maakt sws weinig kans tegen een m5, verschil is ruim 100pk dacht ik

T was een getunede m5 dus wel meer verschil. Overigens maakt vermogen in nl niet zoveel uit, had met mijn Audi vaak zat anderen er uit gereden terwijl die meer vermogen hadden. Punt is gewoon geluk hebben, weten hoe je moet rijden en inzicht hebben :roflol:

We stonden gewoon kapot lang te wachten voor dat stoplicht, brug stond open bij de weg naar links en op de 1 of andere manier bleef stoplicht naar rechts ook op rood staan, stond alleen een autist achter op mijn bumper dus kon niet ook over de busbaan er langs rijden.

Snap niet dat mensen niet na 3 minuten door hebben dat dat stoplicht niet normaal werkt en gewoon door rijden.

Gvd:mad:

Loop je naar de gym toe ''2 min van mijn huis'' kom je daar aan. is heel het gebouw met de grond gelijk gemaakt. (platgebrand).

Lekker dan heb ik weer gvd :( :mad:

groenten vergeten mee te nemen naar kot en heb geen fiets:fuu: Nu moet ik ofwel 5km wandelen naar de winkel, ofwel de auto nemen tijdens een spitsuur en schijtlang aanschuiven om uiteindelijk langer weg te blijven dan wnn ik zou wandelen:fuu:

groenten vergeten mee te nemen naar kot en heb geen fiets:fuu: Nu moet ik ofwel 5km wandelen naar de winkel, ofwel de auto nemen tijdens een spitsuur en schijtlang aanschuiven om uiteindelijk langer weg te blijven dan wnn ik zou wandelen:fuu:
Waar zit je op kot?

Terug
Naar boven