MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

HAHA, als je al die moeite gaat doen zodat je vanavond groente kan eten, dan valt dat toch wel een beetje onder autistisch gedrag:roflol: (niks mis met autisten btw. Ben er zelf volgens mij ook 1 :d)

T was een getunede m5 dus wel meer verschil. Overigens maakt vermogen in nl niet zoveel uit, had met mijn Audi vaak zat anderen er uit gereden terwijl die meer vermogen hadden. Punt is gewoon geluk hebben, weten hoe je moet rijden en inzicht hebben :roflol:

We stonden gewoon kapot lang te wachten voor dat stoplicht, brug stond open bij de weg naar links en op de 1 of andere manier bleef stoplicht naar rechts ook op rood staan, stond alleen een autist achter op mijn bumper dus kon niet ook over de busbaan er langs rijden.

Snap niet dat mensen niet na 3 minuten door hebben dat dat stoplicht niet normaal werkt en gewoon door rijden.

En jij rijdt daarin omdat?

Gvd:mad:

Loop je naar de gym toe ''2 min van mijn huis'' kom je daar aan. is heel het gebouw met de grond gelijk gemaakt. (platgebrand).

Lekker dan heb ik weer gvd :( :mad:

Gym afgebrand??? Hoelang was je niet geweest?

T was een getunede m5 dus wel meer verschil. Overigens maakt vermogen in nl niet zoveel uit, had met mijn Audi vaak zat anderen er uit gereden terwijl die meer vermogen hadden. Punt is gewoon geluk hebben, weten hoe je moet rijden en inzicht hebben :roflol:

We stonden gewoon kapot lang te wachten voor dat stoplicht, brug stond open bij de weg naar links en op de 1 of andere manier bleef stoplicht naar rechts ook op rood staan, stond alleen een autist achter op mijn bumper dus kon niet ook over de busbaan er langs rijden.

Snap niet dat mensen niet na 3 minuten door hebben dat dat stoplicht niet normaal werkt en gewoon door rijden.

Pics van je ride?

mmkay, je eigen nog een compliment geven maakt het wel helemaal af..
Benieuwd wat je doet tegen men evo (615pk) aangezien pk toch niet veel uitmaakt..

Lol stelletje e-hero kneusjes.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:15 ----------

Is er een wedstrijd gaande wie het hardst kan opscheppen? Of hebben jullie een verhalen wedstrijd?

link?
Wat heb je eraan veranderd dan?

Kan ik niet geven was met een vorig account, Had hem origineel in het rood nu is ie zwart.
Verder andere zanten, en veel werk aan de motor gedaan (zuigers sproeistuk ...) vering moest ook veranderen, door de extra pk's was die te min eigenlijk.

Edit; staat wel niet meer ingeschreven om op de baan te gaan, doe enkel meetings nu waaronder meestal dragg's.

Lol stelletje e-hero kneusjes.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:15 ----------

Is er een wedstrijd gaande wie het hardst kan opscheppen? Of hebben jullie een verhalen wedstrijd?
Ik denk dat ze teveel Fanta hebben gedronken.

Kan ik niet geven was met een vorig account, Had hem origineel in het rood nu is ie zwart.
Verder andere zanten, en veel werk aan de motor gedaan (zuigers sproeistuk ...) vering moest ook veranderen, door de extra pk's was die te min eigenlijk.

Edit; staat wel niet meer ingeschreven om op de baan te gaan, doe enkel meetings nu waaronder meestal dragg's.

Oke nice!

al meteen een boek van 1000 pagina's en eentje van 800. Wat ben ik toch blij dat ik deze studiekeuze gemaakt heb:roflol:

Niet mijn auto helaas, ding was net voor onderhoud geweest dus moest ff ritje maken om uit te proberen en toen terug naar baasje brengen.

Prima werk met een dure middenklasse auto naar klant rijden en vervolgens met auto van klant terug rijden zodat die onderhouden kan worden.

Al zie ik t niet meer als werk maar meer gratis plezierritjes maken :roflol:

@#%@!%#@%#%@#%$#@%$#@%@#$%@#$

Vanaf vanochtend druk op school > thuis snel eten, eten inpakken/sportspullen en op naar me werk > na me werk snel door naar de gym, omkleden etc. ZIT GVD ME SPORTBROEKJE NIET IN ME TAS, GRRRRRRRRR@#$@%#@

Plan je alles netjes, eten alles mee. Vergeet je dat verrekte schijtbroekje, en in me spijkerbroek kan ik niet squatten/ in de onderbroek was ook geen optie en GRRRR.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@#%@!%#@%#%@#%$#@%$#@%@#$%@#$

Vanaf vanochtend druk op school > thuis snel eten, eten inpakken/sportspullen en op naar me werk > na me werk snel door naar de gym, omkleden etc. ZIT GVD ME SPORTBROEKJE NIET IN ME TAS, GRRRRRRRRR@#$@%#@

Plan je alles netjes, eten alles mee. Vergeet je dat verrekte schijtbroekje, en in me spijkerbroek kan ik niet squatten/ in de onderbroek was ook geen optie en GRRRR.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha dat feel, 1x in m'n leven gehad.

Terug
Naar boven