AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als ik nu Chrome open krijg ik een hoop tabbladen te zien op mijn tabblad.. eerst was het gewoon een 'simpel menu' met google zoeken youtube gmail etc etc

Hoe haal ik dit weg.. ik wil weer terug naar het 'simpel menu'.

karma will flow
Bedoel je kleine tabbladen op 1 scherm? waar je dan op kan klikken?
Moet je bij instellingen even bij opstarten aangeven met welke pagina je wil starten.

Storing bij Den Bosch en ik heb honger!

Laatst bewerkt:

Spreek geen vlaams en ik begreep het nog..
Cousin=neef, lijkt op kozijn :) Gewoon verpauperd engels is dat vlaams

Gaar idd: de bezorger is onderweg, pakket wordt geleverd tussen 14:00 en 18:00. :thumbdown:

En dan krijg je een mailtje dat de bezorger het tijdvak niet heeft gehaald en morgen komt

Die heb ik idd ook een paar keer gehad toen het zo nodig moest gaan sneeuwen.

Heb het laatste 2x gehad met een bestelling (o.a. 1 van BnF), stond er dat ze halverwege de middag kwamen en dan toch pas de volgende dag omdat ze het tijdvak niet hadden gehaald. En dat was nog net in de zomer denk, dus geen sneeuw of wat dan ook..

Alweer mijn onderrug getweaked (SI gewricht blijft een zwak punt) met rack lifts... bleh.

Alweer mijn onderrug getweaked (SI gewricht blijft een zwak punt) met rack lifts... bleh.

tumblr_mbx3ze1LQk1rj2lrmo1_400.gif

• Like
Waarderingen: mat
Waarom wilt facebook dat ik Leroy toevoeg?? :mad:

Heel de dag nog niks gegeten door k*tgriep:mad:

Omdat hij ook een true natty janetty is? :roflol:

grapje hoor
een janet staat droger :trollface:

Lol nog altijd hetzelfde met jou :rolleyes:

Kom je dit maal wel naar de meet op 12 oktober? Of zit je dan weer vast/geen auto/familiefeest (van de familie waar je niets van moet hebben)/..

Of kom je met een nieuw excuus :o

Lol nog altijd hetzelfde met jou :rolleyes:

Kom je dit maal wel naar de meet op 12 oktober? Of zit je dan weer vast/geen auto/familiefeest (van de familie waar je niets van moet hebben)/..

Of kom je met een nieuw excuus :o

:roflol: Ik heb al met meerdere dbbers afgesproken.

Ben alleen bang voor die andere Belg, hij doet gemeen en is dik :'(

Terug
Naar boven