- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Nobody knowsbeetje lullig als een dag later de schoonmaakster het huis schoon komt maken en die emmers gebruikt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nobody knowsbeetje lullig als een dag later de schoonmaakster het huis schoon komt maken en die emmers gebruikt![]()
beetje lullig als een dag later de schoonmaakster het huis schoon komt maken en die emmers gebruikt![]()
http://s5.postimg.org/7zmnkwzav/tandwiel_schade.jpg
Ff wezen schelden nu krijg ik het een en ander extra , anders had ik er ff heengegaan......
motor cover miste ook gewoon , stelletje n00bs.....

Ja dat is een ding dat zeker is,

Ja dat is een ding dat zeker is,
ik had ze de laatste kans gegeven maar zelfs die verprutsen ze
nou moet ik zeggen dat de nazorg wel erg goed is,
ik krijg namelijk veel meer dan ik nodig heb...
Maar dit was de laatste keer......

Maar ben met alles gestopt. Wat da fak moet ik doen. Uitzondering maken? Maar waar leidt die uitzondering naar toe? Waarom leer ik nooit van mijn fouten? O ja, ik ben een ezel en Moby klinkt goed
MooobbbbbyyyyyyyyyyGodgloeiendegodvergodver....Heb zin in junkfood, drank & heeeel veeel cocaineMaar ben met alles gestopt. Wat da fak moet ik doen. Uitzondering maken? Maar waar leidt die uitzondering naar toe? Waarom leer ik nooit van mijn fouten? O ja, ik ben een ezel en Moby klinkt goed
Mooobbbbbyyyyyyyyyy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wil je mijn badkuip volpissen? Of beter nog: waarom pis je niet in mijn badkuip, als ik daar naakt in lig terwijl ik mijzelf afruk en jouw ballen lik![]()
http://s5.postimg.org/7zmnkwzav/tandwiel_schade.jpg
Ff wezen schelden nu krijg ik het een en ander extra , anders had ik er ff heengegaan......
motor cover miste ook gewoon , stelletje n00bs.....
Godgloeiendegodvergodver....Heb zin in junkfood, drank & heeeel veeel cocaineMaar ben met alles gestopt. Wat da fak moet ik doen. Uitzondering maken? Maar waar leidt die uitzondering naar toe? Waarom leer ik nooit van mijn fouten? O ja, ik ben een ezel en Moby klinkt goed
Mooobbbbbyyyyyyyyyy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, slipper clutch...