MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik om half 4 bij de kaakchirurg moet zijn...:sad:

hele weekend ziek geweest??? :kots:

Volgende keer maar ergens anders heen gaan dus ???
Ja dat is een ding dat zeker is,
ik had ze de laatste kans gegeven maar zelfs die verprutsen ze :o

nou moet ik zeggen dat de nazorg wel erg goed is,
ik krijg namelijk veel meer dan ik nodig heb...

Maar dit was de laatste keer......

Ja dat is een ding dat zeker is,
ik had ze de laatste kans gegeven maar zelfs die verprutsen ze :o

nou moet ik zeggen dat de nazorg wel erg goed is,
ik krijg namelijk veel meer dan ik nodig heb...

Maar dit was de laatste keer......

Tja, maar als ze dat moeten doen om hetgeen dat ze verknallen goed te maken..Niet best :p

Godgloeiendegodvergodver....Heb zin in junkfood, drank & heeeel veeel cocaine :nanner: Maar ben met alles gestopt. Wat da fak moet ik doen. Uitzondering maken? Maar waar leidt die uitzondering naar toe? Waarom leer ik nooit van mijn fouten? O ja, ik ben een ezel en Moby klinkt goed:nanner: Mooobbbbbyyyyyyyyyy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Godgloeiendegodvergodver....Heb zin in junkfood, drank & heeeel veeel cocaine :nanner: Maar ben met alles gestopt. Wat da fak moet ik doen. Uitzondering maken? Maar waar leidt die uitzondering naar toe? Waarom leer ik nooit van mijn fouten? O ja, ik ben een ezel en Moby klinkt goed:nanner: Mooobbbbbyyyyyyyyyy

Wat je moet doen? Zeik je badkuip vol en probeer jezelf er daarna in te verdrinken

• Like
Waarderingen: DG80
Wil je mijn badkuip volpissen? Of beter nog: waarom pis je niet in mijn badkuip, als ik daar naakt in lig terwijl ik mijzelf afruk en jouw ballen lik:nanner:

Ik, de grote God, lik jouw ballen. En je moet je vereert voelen dat jij uberhaupt over mij heen mag pissen..

Wat?!

Afkickje? :roflol:

alstu:

54ex1.jpg

Laatst bewerkt:
Schijt in een emmer heb ik ook ooit gedaan srs

En dan op je hoofd zetten en soldaatje gaan spelen?

http://s5.postimg.org/7zmnkwzav/tandwiel_schade.jpg

Ff wezen schelden nu krijg ik het een en ander extra , anders had ik er ff heengegaan......
motor cover miste ook gewoon , stelletje n00bs.....

Van je motor of wat?

Jij gestopt met coke ???

Terug
Naar boven