Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]uit een broek gescheurd, die poezel die naar buiten glipt en languit op de weg gaat liggen
Ik citeer:
Ja wtf, hij levert een t**fus lelijke GRUWELIJK INCONSISTENTE layout van 4100 pixels breed, vervolgens doe ik nog m'n best om er wat van te maken, en dan gaat ie dat zeggen. opt**fen, m'n volgende reactie begint dan ook met: 'Ik vind het heel leuk voor hem dat ie z'n eerste stapjes in het web design probeert te zetten (...)' (contact verloopt via een intermediair).
CSS staat vol met uitzonderingen omdat ie op elke pagina wel een andere lettergrootte en positionering hanteertIk zie nu zelfs dat ie op 1 pagina een heel andere font hanteert.
Verdient ie wel, zit al jaren in het vak maar kan geeneens 'n fatsoenlijke layout produceren. Laat staan dat ie 'n beetje consistent is in z'n shit, wat ben je dan 'n godverdomde beunhaas, niks 'grafisch ontwerper', een gehandicapte mong**l met een dubbele down syndroom doet dat nog beter.
Hahahahaha ja zeg dat wel hahaDie slijm van naaktslakken krijg je ook niet zomaar van je voet af! En uit kleren scheren is een bekend fenomeen![]()

Hahahahaha ja zeg dat wel haha
En t was niet eens bij m'n kont, maar de voering bij m'n quad. Dus eigenlijk ook weer niet zo erg![]()
Laat net een huge meal op de grond fl*kkeren: 150g pasta + 30g pesto + 200g kip + 2 eieren goneen nu moet ik naar college zonder te hebben gegeten
![]()
Slaap laatste nachten weer slecht, heel licht dus om het uur wel een keer wakker..Moe!
Gelukkig niet héél veel te doen vandaag; honden verzorgen, keuken poetsen, douche en dan richting mn vriend om uit eten te gaan met zijn familie ivm verjaardag. (Nja oke, dat is dan wel iets leuks).
Doe ff normaal.en niet te vergeten minimaal 38 posts posten op dbb.