Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik heb een langharige vrouw, af en toe lijkt het net een hond, overal die haren. Af en toe krijg ik er echt moordneigingen van.
Gisteren met bro'ski boodschappen gedaan. En we doen altijd alle diepvries producten in een tas en droppen die in de schuur. In de schuur staat namelijk een grote vrieskist.
Maarja dat hadden we niet meteen gedaan, we gingen eerst de andere producten in het huis leggen. En vanochtend kom ik er achter dat we die boodschappen tas met diepvries producten in de schuur zijn vergeten.
****ING DOM!
Dus alles weer in de vriezer gelegd. Opzich was de kip nog bevroren maar groenten wrs ontdooid. Eigenlijk zou ik alles weg moeten tyfen. Maar even kijken wat er gaat gebeuren.
Had echt niet gehoeven. Je moet eens weten hoe het in winkels eraan toe gaat. Komt vaak genoeg voor dat bevroren goed eerst ontdooit raakt voor het weer de vriezer ingaat. Bovendien kan het met groente geen kwaad. Anders had je het gewoon gekookt en daarna ingevroren.Paar zakken groenten in de kliko gegooid. De rest is nog redelijk bevroren. Gelukkig was het gisteravond en nacht goed koud.
Had echt niet gehoeven. Je moet eens weten hoe het in winkels eraan toe gaat. Komt vaak genoeg voor dat bevroren goed eerst ontdooit raakt voor het weer de vriezer ingaat. Bovendien kan het met groente geen kwaad. Anders had je het gewoon gekookt en daarna ingevroren.
+1. Die hele 2x invriezen fairytail is belangrijk bij vlees schijnt. Bij andere dingen ga je er niet dood aan.
Het zou gaan omdat bacterieen dan heel snel vermenigvuldigen. Maar het lijkt me sowieso weinig uitmaken als je het de 2e keer invries en daarna gelijk in de pan flikkert. Alles gaat toch bijna direct dood...
Iemand die hier meer over weet?
Dat ik !@#!$!$@ aantekeningen (met zo'n highlight marker) heb gemaakt in mijn studieboeken van het eerste jaar, denkende dat die boeken nog wel van pas komen, en mezelf nu 300 euro gekost heb. Wat ben ik soms toch een idioot.

Gevraagd aan me oma/opa of ik de auto mocht lenen om te gaan sporten, had hem 2 uur nodig.
Krijg ik als reactie dat 2 uur ook de moeite niet waard is en dat ik de auto niet krijg omdat het 'de verkeerde kant' op gaat met mij
Facking 10 euro neerleggen + 2 uur reizen, no way, training moeten skippen![]()