joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Sambal badjak van moedertjelief. Erg heet.
Slok van koffie nadat sambal badjak. Heel erg heet.
lekker voor jy:$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd je BEK
Blacka. Alleen echte OG's drinken die shizzle als de huidskleur die ze dragen (origineel ben ik zwart van binne)Hoe drink jij je koffie? Ik doe er zelf altijd melk, kaneel en honing bij.
Blacka. Alleen echte OG's drinken die shizzle als de huidskleur die ze dragen (origineel ben ik zwart van binne)
daarom G leer je koffie blacka als je donger drinku
ik snap da nie want je bent toch geen asian wa betekent cauc dan
kging x spel spelen, was mad dat ik niet blank kon zijn, maar was dus caucasian :S

haha als je naar league of legends kijkt, de enige niggur die je daar kan zijn is Lucian en die zuigd niggur lul![]()
ahah faka ironishe shithaha als je naar league of legends kijkt, de enige niggur die je daar kan zijn is Lucian en die zuigd niggur lul![]()
LoL is sws een racism spel manzou epic zijn als dat konLoL is sws een racism spel man
Nou nou, een of ander t**fus model uit de psychologie moeten invullen (Belbin rollen ding). Ik scoorde in ieder geval 0 punten op teamworkMorgen verplichte workshop "Effective Teamwork and Communication", konden ze dat potverdomme niet in de bachelor stoppen toen ik nog geen **** te doen had? Wordt ook nog eens gegeven door zo'n domme trut die zelf geeneens kan communiceren. Yes mad.
Alsof we een stel autisten zijn. Oh wacht.
Daar had ik die test niet voor nodig!Nou nou, een of ander t**fus model uit de psychologie moeten invullen (Belbin rollen ding). Ik scoorde in ieder geval 0 punten op teamworkDaar had ik die test niet voor nodig!
Nou nou, een of ander t**fus model uit de psychologie moeten invullen (Belbin rollen ding). Ik scoorde in ieder geval 0 punten op teamworkDaar had ik die test niet voor nodig!
Ik heb doorgaans een iets te sterke mening om een goede teamspeler te zijn.Jij bent hier op dbb anders niet echt een relnichtje ofzo. Had helemaal niet de indruk dat je geen teamspeler bent.
HighfiveIk heb doorgaans een iets te sterke mening om een goede teamspeler te zijn.