XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zat gisteren lekker m'n rijst met tartaar weg te werken, toen ik mezelf in een split-second opeens duizelig voelde. Sindsdien nog steeds duizelig alsof ik zeeziek ben en op een boot hang. Potverdomme, wat is deze.

Zat gisteren lekker m'n rijst met tartaar weg te werken, toen ik mezelf in een split-second opeens duizelig voelde. Sindsdien nog steeds duizelig alsof ik zeeziek ben en op een boot hang. Potverdomme, wat is deze.

Zou raar zijn als het aan je eten zelf lag, aangezien voedselvergiftiging met rundvlees bijna nihil is:scratch:

Je hebt perongelijk de tartaar in je oor ipv mond gedaan?

...

Laatst bewerkt:

Ja stom he :roflol: Ik heb het ook niet gezien :sukkeltje:
Nu wel de goede mee gekregen :p
Er was ook al iemand geweest met dezelfde schoenen, zij had twee rechter schoenen :roflol:

Zou raar zijn als het aan je eten zelf lag, aangezien voedselvergiftiging met rundvlees bijna nihil is:scratch:

BIJNA nihil inderdaad..Ik heb het toch echt gehad :(

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 15:27 ----------

Heb ik ook een keer gehad, nooit meer achter gekomen waar het door kwam :o

Slipperclutch............BARF!

Er is wel een virus in omloop die de werking van je binnenoor verstoort. Me ma had het ook een paar weken geleden, komt in vlagen, soms van een paar uur, en kan erg hevig zijn.

Er is wel een virus in omloop die de werking van je binnenoor verstoort. Me ma had het ook een paar weken geleden, komt in vlagen, soms van een paar uur, en kan erg hevig zijn.
Godsamme. Ja ik zit er nu dus al 23 uur mee. Ging dat ook zo acuut? Bij mij voelde ik me het ene moment prima, en 'n seconde later voelde ik me alsof ik op een bootje urenlang op de Atlantische Oceaan lag te dobberen.

Laffe k*t training

Godsamme. Ja ik zit er nu dus al 23 uur mee. Ging dat ook zo acuut? Bij mij voelde ik me het ene moment prima, en 'n seconde later voelde ik me alsof ik op een bootje urenlang op de Atlantische Oceaan lag te dobberen.

ga eventjes langs de dokter voor een vinger in je aars, dan kan die je meer vertellen

Ja, kwam acuut. Het virus gaat vanzelf weg, maar kon tot wel 2 weken aanhouden geloof ik.

Ik realiseerde me dat ik pas over 2 weken mijn vriend weer zie en dat is stresserend aangezien we er pas 2 bij elkaar zijn en ik dus niet weet hoe dat zal gaan.

Ik voelde me vandaag echt vrouw met mn hakken in de bus, ik viel niet om! Daarna drumles gehad en dat ging goed :D Vandaag een vriendin uit (waar was het ookalweer?) Noorwegen op bezoek :D En ook nog een date met de leukste jongen van de wereld :D Ik ben zo gelukkig en voel me zo vrouw!!

OT: chagrijnig..

Terug
Naar boven