turken scoren nog relatief slecht (of goed als je wil)
Die ****ing Polen zijn ook niet te geloven![]()
Polen werken hier en als ze terug gaan nemen ze souveniertje mee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
turken scoren nog relatief slecht (of goed als je wil)
Die ****ing Polen zijn ook niet te geloven![]()
Zat gisteren lekker m'n rijst met tartaar weg te werken, toen ik mezelf in een split-second opeens duizelig voelde. Sindsdien nog steeds duizelig alsof ik zeeziek ben en op een boot hang. Potverdomme, wat is deze.

Was zelfs nog aan het eten, denk niet dat dat zo snel gaat neeZou raar zijn als het aan je eten zelf lag, aangezien voedselvergiftiging met rundvlees bijna nihil is![]()

Je weet niet wat er speelde vandaar
Mn verdien werd aangerand door 2 mannen
Toen ze er eat van zei wilden ze haar slaan en toen liep het uit de hand
Ik heb het ook niet gezien 

Zou raar zijn als het aan je eten zelf lag, aangezien voedselvergiftiging met rundvlees bijna nihil is![]()

Zat gisteren lekker m'n rijst met tartaar weg te werken, toen ik mezelf in een split-second opeens duizelig voelde. Sindsdien nog steeds duizelig alsof ik zeeziek ben en op een boot hang. Potverdomme, wat is deze.

Godsamme. Ja ik zit er nu dus al 23 uur mee. Ging dat ook zo acuut? Bij mij voelde ik me het ene moment prima, en 'n seconde later voelde ik me alsof ik op een bootje urenlang op de Atlantische Oceaan lag te dobberen.Er is wel een virus in omloop die de werking van je binnenoor verstoort. Me ma had het ook een paar weken geleden, komt in vlagen, soms van een paar uur, en kan erg hevig zijn.
Godsamme. Ja ik zit er nu dus al 23 uur mee. Ging dat ook zo acuut? Bij mij voelde ik me het ene moment prima, en 'n seconde later voelde ik me alsof ik op een bootje urenlang op de Atlantische Oceaan lag te dobberen.
maar ik wil geen vinger in m'n aars :sga eventjes langs de dokter voor een vinger in je aars, dan kan die je meer vertellen
Godsamme. Ja ik zit er nu dus al 23 uur mee. Ging dat ook zo acuut? Bij mij voelde ik me het ene moment prima, en 'n seconde later voelde ik me alsof ik op een bootje urenlang op de Atlantische Oceaan lag te dobberen.
Ik realiseerde me dat ik pas over 2 weken mijn vriend weer zie en dat is stresserend aangezien we er pas 2 bij elkaar zijn en ik dus niet weet hoe dat zal gaan.
Vandaag een vriendin uit (waar was het ookalweer?) Noorwegen op bezoek
En ook nog een date met de leukste jongen van de wereld
Ik ben zo gelukkig en voel me zo vrouw!!