- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Het enige correcte antwoord daarop zou zijn dat ie alleen aan Low five's doet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

:shet enige correcte antwoord daarop zou zijn dat ie alleen aan low five's doet![]()
Ruzie met uitgaan 4vs20 ofzo
Klap op de neus door een beveiliger
Een vuist op mn kop
Vliegende flessen naar mn hoofd
It was a good night![]()
Een vuist op mn kop
It was a good night![]()

Een vuist op mn kop
It was a good night![]()

met andere woorden; je bent fokking hard gepownd
no, srs brah, mooi dat je niet terugdeinst, zelfs niet als je in minderheid bent![]()
Natuurlijk wel. Welke dwaas gaat nou een gevecht van 4 tegen 20 aan. Die gevechten midden in de nacht gaan nooit ergens over. Altijd opgefokte gastjes tegen andere opgefokte mannetjes.
Gewoon de-escaleren, weglopen en de volgende ochtend weet je niet eens meer waar de ruzie over ging.
Geef dan toe dat je het doet voor de adrenaline kick, maar die praatjes over zelfrespect en alpha gedrag, je bent toch geen mocro of 16 ofzo?
Dat is Em87 wel dus daar ging het mis

Natuurlijk wel. Welke dwaas gaat nou een gevecht van 4 tegen 20 aan. Die gevechten midden in de nacht gaan nooit ergens over. Altijd opgefokte gastjes tegen andere opgefokte mannetjes.
Gewoon de-escaleren, weglopen en de volgende ochtend weet je niet eens meer waar de ruzie over ging.
Geef dan toe dat je het doet voor de adrenaline kick, maar die praatjes over zelfrespect en alpha gedrag, je bent toch geen mocro of 16 ofzo?

Nieuwe schoenen gekocht;
1 was kapot (in de winkel), dus ik kreeg heel aardig een nieuw paar met kortingWil ik ze aan doen; allebei dezelfde voet
![]()
![]()
Maar ff terug dan..

Nieuwe schoenen gekocht;
1 was kapot (in de winkel), dus ik kreeg heel aardig een nieuw paar met kortingWil ik ze aan doen; allebei dezelfde voet
![]()
![]()
Maar ff terug dan..

Yo Em87 ouwe ruziemaker, kijk eens wat ik net tegen kom op FB
[Afbeelding niet meer beschikbaar]