AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

babby-love-18839859-1440-900.jpg

Ruzie met uitgaan 4vs20 ofzo
Klap op de neus door een beveiliger
Een vuist op mn kop
Vliegende flessen naar mn hoofd

It was a good night :roflol:

• Like
Waarderingen: Tsn
Vandaag krijg ik 0 klanten, moet to 15:00 uur wachten en alles wat er gedaan kan worden is al gedaan.. Dit wordt een lange dag.

Ruzie met uitgaan 4vs20 ofzo
Klap op de neus door een beveiliger
Een vuist op mn kop
Vliegende flessen naar mn hoofd

It was a good night :roflol:

met andere woorden; je bent fokking hard gepownd :roflol:

no, srs brah, mooi dat je niet terugdeinst, zelfs niet als je in minderheid bent :cool:

Nieuwe schoenen gekocht;

1 was kapot (in de winkel), dus ik kreeg heel aardig een nieuw paar met korting :D Wil ik ze aan doen; allebei dezelfde voet :fuu: :fuu: :fuu:
Maar ff terug dan..

met andere woorden; je bent fokking hard gepownd :roflol:

no, srs brah, mooi dat je niet terugdeinst, zelfs niet als je in minderheid bent :cool:

Natuurlijk wel. Welke dwaas gaat nou een gevecht van 4 tegen 20 aan. Die gevechten midden in de nacht gaan nooit ergens over. Altijd opgefokte gastjes tegen andere opgefokte mannetjes.

Gewoon de-escaleren, weglopen en de volgende ochtend weet je niet eens meer waar de ruzie over ging.

Geef dan toe dat je het doet voor de adrenaline kick, maar die praatjes over zelfrespect en alpha gedrag, je bent toch geen mocro of 16 ofzo?

Natuurlijk wel. Welke dwaas gaat nou een gevecht van 4 tegen 20 aan. Die gevechten midden in de nacht gaan nooit ergens over. Altijd opgefokte gastjes tegen andere opgefokte mannetjes.

Gewoon de-escaleren, weglopen en de volgende ochtend weet je niet eens meer waar de ruzie over ging.

Geef dan toe dat je het doet voor de adrenaline kick, maar die praatjes over zelfrespect en alpha gedrag, je bent toch geen mocro of 16 ofzo?

:roflol: Dat is Em87 wel dus daar ging het mis

Dat wist ik niet. Verklaart een hoop. :roflol:

:roflol:

---------- Post added 5 October 2013 at 11:54 ----------

---------- Post added 5 October 2013 at 11:54 ----------

:roflol: Dat is Em87 wel dus daar ging het mis

Yo Em87 ouwe ruziemaker, kijk eens wat ik net tegen kom op FB :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven