Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee serieus moet je eens proberen. Lege wc rol rechtop in het toilet zetten en dan proberen er recht in te poepen. Je kan ook volle gebruiken, staat stabieler maar is wel prijziger.

Gaatie straks overheid aanklagen

waardoor staatie scheef dan?al weken lang last van me rug. fysio doet ook niet heel erg ze werk. ik heb echt superveel last van me rug, had om scan gevraagd maar de fysio vind het overdreven... me rug word nu standaard elke week gekraakt zowat, en telkens staat ie weer scheef

Zeker niet slecht , ik moest er om lachen

al weken lang last van me rug. fysio doet ook niet heel erg ze werk. ik heb echt superveel last van me rug, had om scan gevraagd maar de fysio vind het overdreven... me rug word nu standaard elke week gekraakt zowat, en telkens staat ie weer scheef
Ik zit er zelf ook mee man. Als mijn fysio me kraakt, zit ik binnen een week weer vast. Ik heb voor de rest van het jaar nog maar 3 afspraken tegoed, maar het jaar heeft nog 11 weken te gaan. Ik ga proberen om te worden gekraakt via de alternatieve geneeswijzen, omdat ik daar nog tot €500,- kan declareren. Dat ga ik proberen bij een osteopaat.
Vandaag een reanimatie moeten uitvoeren. Tot nu toe succesvol gelukkig
Collega had een hartaanval. Als BHVer erbij geroepen, na een hartmassage en een schok van een AED was er weer een lichte hartslag. Daarna kwam de ambulance ter plaatsen.

Moest je hem ook zoenen en lucht in blazenVandaag een reanimatie moeten uitvoeren. Tot nu toe succesvol gelukkig