AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Smeerlap...

al weken lang last van me rug. fysio doet ook niet heel erg ze werk. ik heb echt superveel last van me rug, had om scan gevraagd maar de fysio vind het overdreven... me rug word nu standaard elke week gekraakt zowat, en telkens staat ie weer scheef
waardoor staatie scheef dan?

Pc died gvd

al weken lang last van me rug. fysio doet ook niet heel erg ze werk. ik heb echt superveel last van me rug, had om scan gevraagd maar de fysio vind het overdreven... me rug word nu standaard elke week gekraakt zowat, en telkens staat ie weer scheef

Ik zit er zelf ook mee man. Als mijn fysio me kraakt, zit ik binnen een week weer vast. Ik heb voor de rest van het jaar nog maar 3 afspraken tegoed, maar het jaar heeft nog 11 weken te gaan :rolleyes:. Ik ga proberen om te worden gekraakt via de alternatieve geneeswijzen, omdat ik daar nog tot €500,- kan declareren. Dat ga ik proberen bij een osteopaat.

Jullie moeten de vraag anders stellen, wie zegt dat het kraken goed is? Als het helpt prima, maar duidelijk helpt het maar van korte duur bij jullie beide dus moet er ergens anders naar gekeken worden.

@joost, defineer scheefstand rug. Op een scan (röntgen) ga je ook niet veel zien behalve een mogelijke scoliose of wat artrose maar dat hoeft allemaal geen verklarin te zjjn voor de klacht. Bespreek de behandelingen met je therapeut, wijs hem erop dat het overkomt alsof die maar wat zit te klooien. Als die zich niet kan onderbouwen meteen naar een andere therapeut, ik zou een manueel therapeut opzoeken.

@tythor, de vraag bij jou is dus heel simpel. Wat zorgt ervoor dat het weer "vast" gaat zitten? Als je therapeut enkel en alleen aan et kraken is dan is die naam mijn mening aan het klungelen en enkel op korte duur symptomen te bestrijden ipv daadwerkelijk de oorzaak aan te pakken.

moe
lusteloosheid door deca :( fml

Vandaag een reanimatie moeten uitvoeren. Tot nu toe succesvol gelukkig

Terug
Naar boven