- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Moest je hem ook zoenen en lucht in blazen
Skyblazer schijnt hier goed in te zijn.
Nee deed iemand anders.
Skyblazer met of zonder tong?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je hem ook zoenen en lucht in blazen
Skyblazer schijnt hier goed in te zijn.
Nouja als jij een alternatief kunt bedenken dan hoor ik het graagJullie moeten de vraag anders stellen, wie zegt dat het kraken goed is? Als het helpt prima, maar duidelijk helpt het maar van korte duur bij jullie beide dus moet er ergens anders naar gekeken worden.
@joost, defineer scheefstand rug. Op een scan (röntgen) ga je ook niet veel zien behalve een mogelijke scoliose of wat artrose maar dat hoeft allemaal geen verklarin te zjjn voor de klacht. Bespreek de behandelingen met je therapeut, wijs hem erop dat het overkomt alsof die maar wat zit te klooien. Als die zich niet kan onderbouwen meteen naar een andere therapeut, ik zou een manueel therapeut opzoeken.
@tythor, de vraag bij jou is dus heel simpel. Wat zorgt ervoor dat het weer "vast" gaat zitten? Als je therapeut enkel en alleen aan et kraken is dan is die naam mijn mening aan het klungelen en enkel op korte duur symptomen te bestrijden ipv daadwerkelijk de oorzaak aan te pakken.
. Als ik vast zit dan heb ik de hele dag last van wervelpijn en spierknopen, als ik weer ben losgemaakt dan heb ik geen last. Ik weet niet waarom het weer vast gaat zitten. Ik heb oefeningen die mijn rug zouden moeten verbeteren, maar deze helpen niet. Ik ben al 3 fysiotherapeuten, 2 sportartsen en een mensendiecktherapeut verder, zonder dat ik een behandeling heb gevolgd die baat heeft gehad. Dus tsja, voor zover ik weet moet ik mij zeker af en toe laten kraken. A.s. donderdag ga ik naar een osteopaat, om te kijken of dat misschien wat uithaalt.Haha ****ing gayNee deed iemand anders.
Skyblazer met of zonder tong?
De mond op mond beademing vergeet ik nooit meerVandaag een reanimatie moeten uitvoeren. Tot nu toe succesvol gelukkig

Dat is mazzel hebben dat beiden zo snel in de buurt waren en dan nog is het hopen...Collega had een hartaanval. Als BHVer erbij geroepen, na een hartmassage en een schok van een AED was er weer een lichte hartslag. Daarna kwam de ambulance ter plaatsen.

Dat is mazzel hebben dat beiden zo snel in de buurt waren en dan nog is het hopen...
ik heb helaas hier eenmaal in gefaald
hoe gaat het nu met hem ?
goed werk trouwens maat Top !!!
Collega had een hartaanval. Als BHVer erbij geroepen, na een hartmassage en een schok van een AED was er weer een lichte hartslag. Daarna kwam de ambulance ter plaatsen.
Kan amper normaal lopen, traplopen was een hel en autorijden (ik moet weer schakelen tegenwoordig, grmbl) was ook klote. En dat op mn verjaardag! Nu voel ik me wel 100 in plaats van 33 
Gisteren bij MMA mezelf behoorlijk geblesseerd. Ik weet het niet zeker maar dit is wat ik me voorstel bij een liesbreukKan amper normaal lopen, traplopen was een hel en autorijden (ik moet weer schakelen tegenwoordig, grmbl) was ook klote. En dat op mn verjaardag! Nu voel ik me wel 100 in plaats van 33
![]()

Gisteren bij MMA mezelf behoorlijk geblesseerd. Ik weet het niet zeker maar dit is wat ik me voorstel bij een liesbreukKan amper normaal lopen, traplopen was een hel en autorijden (ik moet weer schakelen tegenwoordig, grmbl) was ook klote. En dat op mn verjaardag! Nu voel ik me wel 100 in plaats van 33
![]()

Vandaag een reanimatie moeten uitvoeren. Tot nu toe succesvol gelukkig
![]()

Goeie daad verricht man, je kunt trots op jezelf zijn![]()

Het is woensdag en ik heb m'n benen nu al overtraind. Goed bezig.