AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jullie moeten de vraag anders stellen, wie zegt dat het kraken goed is? Als het helpt prima, maar duidelijk helpt het maar van korte duur bij jullie beide dus moet er ergens anders naar gekeken worden.

@joost, defineer scheefstand rug. Op een scan (röntgen) ga je ook niet veel zien behalve een mogelijke scoliose of wat artrose maar dat hoeft allemaal geen verklarin te zjjn voor de klacht. Bespreek de behandelingen met je therapeut, wijs hem erop dat het overkomt alsof die maar wat zit te klooien. Als die zich niet kan onderbouwen meteen naar een andere therapeut, ik zou een manueel therapeut opzoeken.

@tythor, de vraag bij jou is dus heel simpel. Wat zorgt ervoor dat het weer "vast" gaat zitten? Als je therapeut enkel en alleen aan et kraken is dan is die naam mijn mening aan het klungelen en enkel op korte duur symptomen te bestrijden ipv daadwerkelijk de oorzaak aan te pakken.
Nouja als jij een alternatief kunt bedenken dan hoor ik het graag :p. Als ik vast zit dan heb ik de hele dag last van wervelpijn en spierknopen, als ik weer ben losgemaakt dan heb ik geen last. Ik weet niet waarom het weer vast gaat zitten. Ik heb oefeningen die mijn rug zouden moeten verbeteren, maar deze helpen niet. Ik ben al 3 fysiotherapeuten, 2 sportartsen en een mensendiecktherapeut verder, zonder dat ik een behandeling heb gevolgd die baat heeft gehad. Dus tsja, voor zover ik weet moet ik mij zeker af en toe laten kraken. A.s. donderdag ga ik naar een osteopaat, om te kijken of dat misschien wat uithaalt.

Collega had een hartaanval. Als BHVer erbij geroepen, na een hartmassage en een schok van een AED was er weer een lichte hartslag. Daarna kwam de ambulance ter plaatsen.
Dat is mazzel hebben dat beiden zo snel in de buurt waren en dan nog is het hopen...
ik heb helaas hier eenmaal in gefaald :(

hoe gaat het nu met hem ?
goed werk trouwens maat Top !!!

Brandalarm tijdens training
:o

Al de hele avond steken in men been en schouder :fuu:

Dat is mazzel hebben dat beiden zo snel in de buurt waren en dan nog is het hopen...
ik heb helaas hier eenmaal in gefaald :(

hoe gaat het nu met hem ?
goed werk trouwens maat Top !!!

Thanks.
Als je ooit hulp hebt geboden is het altijd nog beter dan helemaal niks doen.
Geen idee hoe het met hem gaat, hoop er morgen iets over te horen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren bij MMA mezelf behoorlijk geblesseerd. Ik weet het niet zeker maar dit is wat ik me voorstel bij een liesbreuk :P Kan amper normaal lopen, traplopen was een hel en autorijden (ik moet weer schakelen tegenwoordig, grmbl) was ook klote. En dat op mn verjaardag! Nu voel ik me wel 100 in plaats van 33 ;)

Gisteren bij MMA mezelf behoorlijk geblesseerd. Ik weet het niet zeker maar dit is wat ik me voorstel bij een liesbreuk :P Kan amper normaal lopen, traplopen was een hel en autorijden (ik moet weer schakelen tegenwoordig, grmbl) was ook klote. En dat op mn verjaardag! Nu voel ik me wel 100 in plaats van 33 ;)

Gefeliciteerd bro! Dan ben je net 22 dagjes ouder dan ik :P

Succes man! Ik vind die ontsteking al kloten :o

En gefeliciteerd! ;)

Gisteren bobine bestel voor mijn circuithok, is de aansluiting naar bobinekabel weer niet goed..

Gvd weer een andere bestellen..

Vandaag een reanimatie moeten uitvoeren. Tot nu toe succesvol gelukkig

Goeie daad verricht man, je kunt trots op jezelf zijn :thumbs:

Gefeliciteerd ouwe! ;)

Hmm gister nieuwe laptop binnen met windows8. Wou me ssd schijf van andere laptop erin zetten alleen wou niet. Na veel gedoe gelukt om windows 7 opnieuw te installeren en nu pakt laptop de hardeschijf niet :fuu:
Blijft hele tijd reboot en als ik windows 7 cd er weer in doe dan begint hij opnieuw met installeren

Het is woensdag en ik heb m'n benen nu al overtraind. Goed bezig.

Laatst bewerkt:
Ik bakte er niks van op de sportschool. Waarschijnlijk kwam dat, doordat ik gisteravond een heel strip xanax naar binnen had gewerkt. En ik heb continue zin om over te eten. Mijn sixpack is bijna zichtbaar, dus dat zou zonde zijn. Het wordt tijd dat ik alle snelle koolhydraten uit mijn dieet haal, en wat minder koolhydraten in het algemeen eet. Wat ik ook klote vind is dat ik geen geld heb en dat ik binnenkort nuchter moet zijn, omdat ik in behandeling ga bij een psycholoog. Met een beetje mazzel krijg ik geld van saldodipje.nl en kan ik nog een shitload aan coke naar binnen werken. Nuchter zijn is zo k*t, dat is ervan moet schijten. MAar presteren in de sportschool, vriendschappen en dergelijke is iets wat wel 10x beter gaat lukken dan natuurlijk. Och jonge, wat ben ik toch open hier op DBB:o

Terug
Naar boven