XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hmm gister nieuwe laptop binnen met windows8. Wou me ssd schijf van andere laptop erin zetten alleen wou niet. Na veel gedoe gelukt om windows 7 opnieuw te installeren en nu pakt laptop de hardeschijf niet :fuu:
Blijft hele tijd reboot en als ik windows 7 cd er weer in doe dan begint hij opnieuw met installeren

Check je bios. Op je oude laptop, had je daar de bios op AHCI staan en toen Windows 7 erop gezet? Dat moet op je nieuwe laptop dan ook AHCI zijn, anders pakt hij het inderdaad niet..

Ik bakte er niks van op de sportschool. Waarschijnlijk kwam dat, doordat ik gisteravond een heel strip xanax naar binnen had gewerkt. En ik heb continue zin om over te eten. Mijn sixpack is bijna zichtbaar, dus dat zou zonde zijn. Het wordt tijd dat ik alle snelle koolhydraten uit mijn dieet haal, en wat minder koolhydraten in het algemeen eet. Wat ik ook klote vind is dat ik geen geld heb en dat ik binnenkort nuchter moet zijn, omdat ik in behandeling ga bij een psycholoog. Met een beetje mazzel krijg ik geld van saldodipje.nl en kan ik nog een shitload aan coke naar binnen werken. Nuchter zijn is zo k*t, dat is ervan moet schijten. MAar presteren in de sportschool, vriendschappen en dergelijke is iets wat wel 10x beter gaat lukken dan natuurlijk. Och jonge, wat ben ik toch open hier op DBB:o

Komt wel goed schatje. We houden van je zoals je bent.

hoody is much buffer than me :(

Godsamme. Ja ik zit er nu dus al 23 uur mee. Ging dat ook zo acuut? Bij mij voelde ik me het ene moment prima, en 'n seconde later voelde ik me alsof ik op een bootje urenlang op de Atlantische Oceaan lag te dobberen.
Nu nog steeds. Bloed- en urinemeting moeten doen en maandag 24-uurs bloeddrukmeting want m'n bloeddruk was in ieder geval zorgelijk (herhaaldelijk >170 mm Hg bovendruk). Jippie :o

straks werken:suicide:

tumblr_lkthmrdveT1qj9p8wo1_500.gif

Ik bakte er niks van op de sportschool. Waarschijnlijk kwam dat, doordat ik gisteravond een heel strip xanax naar binnen had gewerkt. En ik heb continue zin om over te eten. Mijn sixpack is bijna zichtbaar, dus dat zou zonde zijn. Het wordt tijd dat ik alle snelle koolhydraten uit mijn dieet haal, en wat minder koolhydraten in het algemeen eet. Wat ik ook klote vind is dat ik geen geld heb en dat ik binnenkort nuchter moet zijn, omdat ik in behandeling ga bij een psycholoog. Met een beetje mazzel krijg ik geld van saldodipje.nl en kan ik nog een shitload aan coke naar binnen werken. Nuchter zijn is zo k*t, dat is ervan moet schijten. MAar presteren in de sportschool, vriendschappen en dergelijke is iets wat wel 10x beter gaat lukken dan natuurlijk. Och jonge, wat ben ik toch open hier op DBB:o

wtf gast. Een hele strip xanax. Neem dan phenibut ofzo en steek een lekker wit wietje aan:D

Ik had me zo verheugd op speculaas whey, nu heb ik hem en valt ie tegen:(

wtf gast. Een hele strip xanax. Neem dan phenibut ofzo en steek een lekker wit wietje aan:D

Wiet maakt mij angstig en phenibut is mij te soft. Het liefst vreet een lading flunitrazepam weg en word ik een paar dagen later weer wakker, maar dat zijn dure hobby's:o Zo maar half aangeschoten door de stad waggelen en een prostituee naaien. Je moet iets totdat je sterft aan k*****.

geen verjaardagstopic..

Wiet maakt mij angstig en phenibut is mij te soft. Het liefst vreet een lading flunitrazepam weg en word ik een paar dagen later weer wakker, maar dat zijn dure hobby's:o Zo maar half aangeschoten door de stad waggelen en een prostituee naaien. Je moet iets totdat je sterft aan k*****.

volgens mij heb jij echt een k*t leven, alles draait om niet-nuchter zijn. Benieuwd wanneer je hart ermee stopt

volgens mij heb jij echt een k*t leven, alles draait om niet-nuchter zijn. Benieuwd wanneer je hart ermee stopt
Ik heb verre van een vervelend k*t leven kameraad. Ik word goed gewassen en soms zelfs geschrubt. Nogal een voordeel als je deel uitmaakt van de koninging:o

Pehni wat hoger doseren bro. Rood wijntje erbij.

Terug
Naar boven