- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
5.3 voor een tentamen, terwijl ik dacht dat ik er een 6.2 voor had goddammnit :c
Ik wil je wel bijles geven, ben heel goed in tentamens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5.3 voor een tentamen, terwijl ik dacht dat ik er een 6.2 voor had goddammnit :c

Ik parkeer mijn auto altijd voor de slager in mijn straat. Ik ken deze mensen goed en ze houden mijn auto altijd een beetje in het oog. Het is een migrantenwijk, dus ik waardeer dit natuurlijk.
Deze ochtend zegt de slager mij dat er iemand met zijn trekhaak tegen mijn voorbumper heeft gezeten. Het was een serieuze klap, maar gelukkig heeft de nummerplaat de grootste schok opgevangen. De aanrijder is natuurlijk doorgereden, maar de slager en zijn vrouw hebben een nauwkeurige beschrijving kunnen geven én de nummerplaat opgeschreven.
Met deze info ben ik naar de politie gegaan. Ik heb de beschrijving gegeven en de nummerplaat, maar deze kwamen volgens het systeem niet overeen...
Gevolg: Klacht indienen niet mogelijk en alle kosten voor eigen rekening![]()
Apart dat het kenteken niet overeen kwam.

Wat lief. Dan stel ik voor dat je mijn volgende tentamens maakt![]()
Ik heb nu al 3x gescheten vandaag en best een hoop.

Spaans grammaticatentamen en m'n andere vak heet Gender, Macht en Multiculturalisme. Lijkt het je wat?![]()
Spaans grammaticatentamen en m'n andere vak heet Gender, Macht en Multiculturalisme. Lijkt het je wat?![]()

Het lijkt wel of ik aan de race ben
, 
Ik heb nu al 3x gescheten vandaag en best een hoop.
Het lijkt wel of ik aan de race ben,
dat is toch wel minder constant maar naar de WC, ik heb ook helemaal niet veel meer gegeten of zo. ietsie...![]()