Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het liefst een r32 gtr.. Maar die zijn 1 lastig te vinden en 2 vaak aardig aan de prijs.

Dus denk dat ik maar begin met een r33 gtst.

Het is geen gtr, maar ik moet toch ergens tevreden mee zijn denk ik dan.

OT: ik ga zwemmen en ik neem mee:

Rijst
Kip
Groenten
Pindakaas

Waitwut?

Verkeerde tas.. Sta je daar zonder handdoek

:roflol:

en skyline gtr is wel nice. Hoeveel kosten die ong?

Geen yoga vandaag :(

Maar een uur kunnen slapen. K*t koffie. Laatste bakje was gister rond 5 uur.

Kan makkelijk. heb er zelf ook last van als ik laat koffie drink (rond 1800 uur is al te laat)

Ik ook.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik er bewust altijd voor zorg dat ik niet teveel koffie drink, zodat ik gevoeliger blijf voor cafeïne

Ik ook.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik er bewust altijd voor zorg dat ik niet teveel koffie drink, zodat ik gevoeliger blijf voor cafeïne

Maar soms is savonds voor de training een bakje koffie wel lekker (en handig). Wat doe jij in dat geval?

2 rustdagen, maar wel weer zondag voor het eerst in 2 maanden events trainen:).

Volle trein, begint er ineens een kerel moeilijk hard te klappen met z'n muziek mee.
De coupé was echt van:
bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

bert_eyes.gif

Congratz! You've just reached autist lvl 100!

:roflol: :roflol:

Had pas geleden ook zo iets raars in de trein.

Zat een gast hele tijd zwoel naar zijn koffer te kijken en de koffer te strelen.

Toen had ik inderdaad zo'n gezicht als Bert.

ja we hadden ons antwoordenblad teruggekregen, dus ik kon zien hoeveel fouten ik had, aan de hand daarvan uitgerekend wat voor cijfer ik zou hebben (als alle vragen even zwaar zouden meetellen, wat blijkbaar niet het geval is helaasch). 'Gelukkig' nog genoeg andere tentamens van dat vak om 'm nog te kunnen halen :D

Terug
Naar boven