Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Potverdomme, avond trainen is niet meer te doen hier, veelste druk en steeds trainingsmaatjes die mee willen trainen, zodat ik de helft van mijn training bezig ben gewichten te verplaatsen, waardoor ik letterlijk mijn squat PR misliep vandaag (mijn onderug was al burnt-out). Ik moet even heel snel mijn schema omgooien, zodat ik lekker 's ochtends kan trainen. Letterlijk de laatste keer dat ik samen train, omdat dit ten koste gaat van mij PR's.

Ja sorry dat ik zoveel meer lift, ga niet telkens alles zelf tillen

Ik heb het nachtcafe verpest met me foute link. GVD. Als ik naar het nachtcafe ga, loopt heel me browser vast. Ik kan niks editte

Sorry bro's

Wie heeft die link gequote? Kan ik die post ook verwijderen. Heb nu z1000's post al verwijderd.

whahaha:o:o:o

t**fus link, wou een plaatje linke.
Op me telefoon loopt de browser ook vast. Kan srs niks doen.

Ik heb de link opgeslagen voor mijn volgende nachtcafé aanslag:brew:

Aanslag...

AANSLAG!

Ib4 politie aan mijn deur morgen.

Oeee best link die link...

Posts verwijderd maar nachtcafe blijft kaput op 1 van de pagina's waar die gare url heeft gestaan. In Chrome dan, in andere browsers geen problemen.

ja wat zeik je dan :roflol:
laatste tijd loop je wel erg veel te ragen op iedereen om niets

Het was een plaatje voor hoody.
Vandaar daar hoody reageerde misschien.

Hoody is a goodguy srs.

---------- Post added 10 October 2013 at 22:49 ----------

Posts verwijderd maar nachtcafe blijft kaput op 1 van de pagina's waar die gare url heeft gestaan. In Chrome dan, in andere browsers geen problemen.

zie karma

Het liefst een r32 gtr.. Maar die zijn 1 lastig te vinden en 2 vaak aardig aan de prijs.

Dus denk dat ik maar begin met een r33 gtst.

Het is geen gtr, maar ik moet toch ergens tevreden mee zijn denk ik dan.

OT: ik ga zwemmen en ik neem mee:

Rijst
Kip
Groenten
Pindakaas

Waitwut?

Verkeerde tas.. Sta je daar zonder handdoek

Terug
Naar boven