Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gesproken had ik ook sterkte gewenst,, bij deze zeker NIET...
grammetje HAHAHAH hilarisch......
Dat ben ik wel degelijk.En ik maar denken dat jij een sympathieke man was, Ray.
Dat ben ik wel degelijk.
ik heb deze mevrouw toen dit begon, zelfs vaak een PB gestuurd met de vragen hoe het gaat en gaf steun vanaf waar ik kan(kon)...
maar helaas is daar wat tussen gekomen....
Onvergefelijk Ray, je hoort nog wel van mijn advocaat.
Sorry !!!Nee dat gaat helaas niet meer gebeuren...
ray heeft meer oestrogeen in zich dan 5 vrouwen man wat een attentionwhore

Nee dat gaat helaas niet meer gebeuren...
kan zijn dat ik hier morgen op terug kom en dat ik 360G omdraai..nogal een empathisch persoon !
Helaas is dit ook weer waar...........
attentionwhore ben ik dan zeker weer NIET !!
180 danMaar als je morgen 360G omdraait, ben je weer op hetzelfde punt als nu.

Was echt niet zo gek hoor..en ook die keren daar voor niet , maar goed trek je conclusie maar weer...Hahahahaha oh is Marina het nu?
Als Ray aardig begint te doen, dan is het altijd afwachten hoe lang het duurt voordat hij onaardig doet omdat hij valt over iets geksSorry Ray, maar ik begrijp jou nooit zo goed daarmee
Je kunt het makkelijk met jou aan de stok krijgen Ray, misschien kun je een voorbeeld nemen aan mijn vriendelijke en easy-going persoonlijkheidskenmerken.180 dan
Ik probeer echt zo vriendelijk mogelijk te zijn, maar op de een of anderen manier lukt het me niet zo goed..
Was echt niet zo gek hoor..en ook die keren daar voor niet , maar goed trek je conclusie maar weer...
maar grappig dat JIJ nu ineens gaat reageren op post van mij...
Geef het allemaal gewoon op, duik het leger in & botvier je frustraties op terroristen!180 dan
Ik probeer echt zo vriendelijk mogelijk te zijn, maar op de een of anderen manier lukt het me niet zo goed..![]()