Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik kan nog steeds niks doen in het cafe. Jullie moeten even spamme tot een nieuwe pagina. srs

WTH was er een de hand met het café?
Gister liep die 3x in a row vast toen ik um probeerde op te openen, op een nasty gif van Hoody nog wel :mad:

Je kunt het makkelijk met jou aan de stok krijgen Ray, misschien kun je een voorbeeld nemen aan mijn vriendelijke en easy-going persoonlijkheidskenmerken.
Dat is niet waar en dat weet jezelf ook wel..
je word hier voor het minst of geringste aangevallen...
ik was niet voor niks een dikke week wegh...

plus dat ik het al uitgelegd had hoe of wat,
maar ik denk dat het voor mij en voor anderen handig is.. als we het er niet meer over hebben , ook heb ik die bewuste post AL aangepast.....

Doei.......

Bedrijfsfitness (van mijn vader) bij Health City. Health City verandert in Basic Fit dus abonnement wordt per 1 november stopgezet en 'zoek het maar uit'.
Moet dus opnieuw een abonnement aanvragen, waarbij ik 25,- inschrijfgeld moet betalen :/
Principe kwestie: ga ik dus niet doen..
Door hun verandering ben ik (oke mn ouders) meer kwijt per maand dan eerst..en dan ook nog eens kosten extra betalen om in te schrijven bij de gym waar je al zit..pff

Edit: ik trainde op pasje van mn pa dus.

Bedrijfsfitness (van mijn vader) bij Health City. Health City verandert in Basic Fit dus abonnement wordt per 1 november stopgezet en 'zoek het maar uit'.
Moet dus opnieuw een abonnement aanvragen, waarbij ik 25,- inschrijfgeld moet betalen :/
Principe kwestie: ga ik dus niet doen..
Door hun verandering ben ik (oke mn ouders) meer kwijt per maand dan eerst..en dan ook nog eens kosten extra betalen om in te schrijven bij de gym waar je al zit..pff

Edit: ik trainde op pasje van mn pa dus.

Wat ga je dan doen? Stoppen met trainen? :P

Dat is niet waar en dat weet jezelf ook wel..
je word hier voor het minst of geringste aangevallen...
ik was niet voor niks een dikke week wegh...

plus dat ik het al uitgelegd had hoe of wat,
maar ik denk dat het voor mij en voor anderen handig is.. als we het er niet meer over hebben , ook heb ik die bewuste post AL aangepast.....

Doei.......

Je wordt hier snel aangevallen, maar wat maakt het uit. Gewoon loslaten amigo. Zoals budha zei; wees de rust, wees de buddha Ray;:)

"Hatred does not cease by hatred, but only by love; this is the eternal rule."

Ja vind ik ook hoor :roflol:
Hoop voor je dat je nog naar binnenkomt als je inschrijfgeld weigert te betalen :o

Nja de eigenaar blijft hetzelfde en die weet dat ik er vaak kom dus miss wilt ze wat regelen haha :p
En anders heb ik dan geen keus, mja, als je het niet probeert zal je het nooit weten :D

Nja de eigenaar blijft hetzelfde en die weet dat ik er vaak kom dus miss wilt ze wat regelen haha :p
En anders heb ik dan geen keus, mja, als je het niet probeert zal je het nooit weten :D

De eigenaar weet ook dat jij sport op het pasje van je pa? :rolleyes:

Schouders auw tijdens borsttraining:(

Terug
Naar boven