MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De ironie dat ik een ssd schijf heb om pc sneller te laten opstarten, maar vervolgens elke keer 40minutrn bezig ben om die schijf aan t lopen te krijgen.

Crucial is t grootste prut ooit.

Je wordt hier snel aangevallen, maar wat maakt het uit. Gewoon loslaten amigo. Zoals budha zei; wees de rust, wees de buddha Ray;:)

"Hatred does not cease by hatred, but only by love; this is the eternal rule."
:cool:

Wij zijn vrienden........

De lucht is homo geworden, helemaal roze hier.

Oom is overleden...

Thanks beiden. Het ging heel slecht. Hij is naar de hospice overgebracht en heeft daar gekozen voor euthenasie... dus eigenlijk bijna direct daar overleden...
we zouden nog langsgaan daar... dus was best een klap...je voelt je zo machteloos.. het heeft uiteindelijk maar 7 weken geduurd.. het is beter zo...

Misschien voelt het nog onwerkelijk aan, zo plotsling dit verlies. Ik hoop dat je vast kan houden aan alle mooie herrineringen die je met hem had in deze tijd. Veel sterkte gewenst Marina.:(
Het is gewoon gek... zo is hij er en met 7 weken weg....
We hebben veel leuke dingen samen gedaan... Die herinneringen zullen er altijd zijn.
Dank je.

Gecondoleerd Marina :(

Gecondoleerd ...

Weer boete...
Schreef 11 oktober ipv 12, zag dat ik gemist had en paste het netjes aan op mijn treinkaartje naar 12, krijg ik boete omdat ik de datum 'overschreef'. Reizen met de trein, tis altijd iets...

sterkte marina

.

Laatst bewerkt:
Gewoon niet kunnen slapen door verkoudheid
:(

Nog steeds wakker Gvd

niet steeds op dbb zitten dan

Haha kan toch niet slapen.
Probeer het af n toe
Lekker staren naar plafond.

Terug
Naar boven