XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mooi weer om naar walibi te gaan... Fml, nadeel aan verplichte verkoop via internet

Het is weer om hele dag in me nest te liggen

Kan je ook prima vermaken zonder vrouw in bed toch

Vandaag niet op de eventstraining geraakt :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de andere wagen (koppel is afgevoerd naar ziekenhuis)

Het was net epic hard aan't regenen en in het midden van de E313 door een plas gereden waardoor mijn auto (met splinternieuwe all seasons banden) aan het slippen is gegaan, ik kon hem nog onder controle houden maar werd toen in de flank vanachter aangereden door een auto van het rechter rijvak, toen beginnen te tollen, eerst rechts tegen de vangrails op en een paar pirouettes later stak ik tegen de betonnen middenberm.
Bij de takeldienst zeiden ze dat ik al het 5de ongeluk was vandaag op diezelfde plaats, dan hadden ze tenminste op de electronische borden waarschuwingen kunnen zetten, met een beetje geluk speelt dit in mijn voordeel en betaald de verzekering de schade, anders ben ik bezeikt :sad:

Ouch sanca :( iedereen ook ? geen gewonden ?

Vandaag niet op de eventstraining geraakt :(

En de andere wagen (koppel is afgevoerd naar ziekenhuis)

Het was net epic hard aan't regenen en in het midden van de E313 door een plas gereden waardoor mijn auto (met splinternieuwe all seasons banden) aan het slippen is gegaan, ik kon hem nog onder controle houden maar werd toen in de flank vanachter aangereden door een auto van het rechter rijvak, toen beginnen te tollen, eerst rechts tegen de vangrails op en een paar pirouettes later stak ik tegen de betonnen middenberm.
Bij de takeldienst zeiden ze dat ik al het 5de ongeluk was vandaag op diezelfde plaats, dan hadden ze tenminste op de electronische borden waarschuwingen kunnen zetten, met een beetje geluk speelt dit in mijn voordeel en betaald de verzekering de schade, anders ben ik bezeikt :sad:

damn man, ziet er zwaar uit. E313 hier in bilzen?
Wegen zijn echt ****ed up hier :roflol:

Ouch sanca :( iedereen ook ? geen gewonden ?

Het andere koppel is in shock afgevoerd met de ambulance

damn man, ziet er zwaar uit. E313 hier in bilzen?
Wegen zijn echt ****ed up hier :roflol:

Een stukje voorbij de werken in Geel, door het beschadigde wegdek was er een plas op het linker rijvak en daarin ben ik aan het slippen gegaan, reed niet eens te hard !
Volgens de takeldienst was ik vandaag de 5de op dezelfde plaats, dat kan toch zomaar niet ?!

1,5TB aan films en series aan het kopijeren van externe hdd naar externe hdd per ubs 2.0 *zucht*
Dat gaat dus als dikke stront door een trechter, verveel me de pl**ris.

Flinke klap Sanca. Gelukkig is het met jou goed afgelopen dan. Scarry dat het kan gebeuren als je niks vermoedend met normale snelheid door een plas heen rijd.

Ik ben een paar keer goed rondgedraaid, zag langs alle kanten auto's op me afkomen, was echt ****ed up, ik kom er nog goed vanaf, nu enkel een beetje hoofdpijn maar dat is van de shock/stress denk ik

scheelt ook wel wat als je niet kan rijden.
Problem sanca:trollface:

Hahaha, bastard :roflol:

Terug
Naar boven