Net weer bevestiging gekregen dat alle vrouwen k*thoeren zijn
vertel dat maar aan je moeder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké wie is 'Shannon de Groot' op Facebook? Moet wel een dude/troll zijn
![]()
Dacht je dat ze opeens allemaal normaal waren ofzo? Sloots gonna slootNet weer bevestiging gekregen dat alle vrouwen k*thoeren zijn

Zij zit toch ook op DBB, en traint bij Evelien Nellen? Of verwar ik haar met iemand anders?Nah she is real, 3 weken terug nog mee getraind. Aardige en spontane meid

Zij zit toch ook op DBB, en traint bij Evelien Nellen? Of verwar ik haar met iemand anders?
Hoe dan ook, ik vind het alleen maar leuk dat zon knappe vrouw serieus traint. Ik zie alleen haar schermafbeelding, maar dat is genoeg om te weten dat ze voor veel vrouwen een voorbeeld is/kan zijn![]()

Dat heb ik ook altijd als ik jou zie :$
---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 07:41 ----------
Oja OT: Gisteren 12u gewerkt, vandaag weer vroeg uit bed om familie te helpen met wat klusjes. Als je beetje buff bent ben je gelijk de familie verhuis-versleep-inelkaarzet-man![]()

Sta ik klaar om wegh te gaan begint het te regenen.. GVD de hele dag droog![]()
+1sta ik klaar om wegh te gaan begint het te regenen.. Gvd de hele dag droog![]()
net goedsta ik klaar om wegh te gaan begint het te regenen.. Gvd de hele dag droog![]()
Dat geloof ik graag

Ik moet een nogal grote quadcopter testen en zo word het niks...
Dan test je het toch gewoon bij moeder in de living?Dat geloof ik graag
Ik moet een nogal grote quadcopter testen en zo word het niks...

Dan test je het toch gewoon bij moeder in de living?![]()

Dan test je het toch gewoon bij moeder in de living?![]()