XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En werkt het ?

binnen 10 minuten werken :( Sunday funday ****myarseday.

Is trouwens echt belachelijk zacht buiten, zat me rot te zweten in een tshirt tijdens het sleuren...

Laatst bewerkt:
Ik ben zwart, dik, groot & lelijk. De nazileider wou mij niet toe laten as zijnde nazi:( Ik wil zo graag een nazi zijn:fire:

Alle taken die ik weken heb uitgesteld moet ik vandaag snel in elkaar flansen... FML...

Facking lang over gedaan om een fatsoenlijke lengte op mn gezicht te laten groeien, nu de trimmer met opzetstuk op bepaalde stukken scheef gehouden, oftewel kortere plekken tussenin, proberen bij te werken maar toen ging 't nog meer fout oftewel laatmaar, alles afgeschoren en kan weer opnieuw beginnen. ****ing retarded genetics. :mad:

crypt0read is banned :(

Dat weet ik niet, ik heb geen FB van hem of iets dergelijks..

Ik heb echt geen idee mannen, het viel me alleen meteen op...

Waarom is het erg dat een junk, die alleen dingen post alsof het live vanuit een psychiatrische inrichting komt, gebanned wordt..

that is one ****ing sick c*nt.

Sportschool dicht:mad: Dan maar thuis armen trainen.

5 kasten, 2 terrariums van 75 kg en een zooi kleine kasten en dozen naar beneden gezeuld en weer omhoog. Lange leve een verhuizing. Enkele souvenirs... blauwe knie.. 2 scherpe strepen van het terrarium (trap met 2 bochten is een ramp met grote dingen), 1 blauwe vinger en een paar open knokkels.. maar qua tilwerk wel 5 kerels eruit getild :D
Nu maar hopen dat dit niet teveel impact heeft op mijn training morgen....

Zag hem posten dat hij vannacht een geit heeft neergestoken en van plan is ook een mens te vermoorden, zijn psych weet er van stond er in.

Post was binnen 10 seconden weg, waarschijnlijk was dat het.

Wilde nog vragen of het wel goed met hem gaat, maar toen was het al weg.

Terug
Naar boven