AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zag hem posten dat hij vannacht een geit heeft neergestoken en van plan is ook een mens te vermoorden, zijn psych weet er van stond er in.

Post was binnen 10 seconden weg, waarschijnlijk was dat het.

Wilde nog vragen of het wel goed met hem gaat, maar toen was het al weg.

gvd typisch :roflol: dat ik dat gemist heb :o

Zag hem posten dat hij vannacht een geit heeft neergestoken en van plan is ook een mens te vermoorden, zijn psych weet er van stond er in.

Post was binnen 10 seconden weg, waarschijnlijk was dat het.

Wilde nog vragen of het wel goed met hem gaat, maar toen was het al weg.

Dat hij iemand wilde vermoorden heeft ie al vaker gepost.

Hoop dat ie daar dan kaarten voor gekregen heeft.

Geen idee. Maar hij poste de meest bizare dingen. Na tijdje raak je het gewend en neem je het met een korreltje zout. Al heeft hij ook een keer heroine spuiten gepost met bloed eraan met ernaast geschreven DBB op een papiertje. Het was sowieso een gek.

Dat hij iemand wilde vermoorden heeft ie al vaker gepost.

Vannacht probeerde hij dit echt, hij was erg ver in zijn psychose en had aan alles schijt. Hij had inderdaad een geit afgeslacht vannacht met een keukenmes, tenminste dat poste hij. Zou me niks verbazen als hij nu weer terug in de inrichting zit.

Ben mn geit kwijt.:mad:

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo grappig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is ook niet grappig

zo iemand verdient een paar stompen op z´n hoofd

en daarna de strop

pics van geit?

offerfeest kwam laat voor crypt0

idd man we zouden er aangifte ofzo tegen moeten doen of dat BIG-T even de IPadres richting politie moet doorspelen. Straks maakt die echt iemand dood en wij wisten ervan (srs)

Had hem sws op block gezet, werd er beetje raar van zijn posts

Soms is het ook alleen maar gedachtes opschrijven en grootspraak zonder dat er echt wat achter zit. Het is en blijft internet... maar je weet het nooit zeker.

Soms is het ook alleen maar gedachtes opschrijven en grootspraak zonder dat er echt wat achter zit. Het is en blijft internet... maar je weet het nooit zeker.
Het mag wel internet blijven maar was je post zegt wel ongeveer hoe je karakter is, je ziet mij toch ook niks over dood posten of dat ik drang heb om iemand dood te maken?

Straks heeft Crypt0 Killy's vrouw vermoord :o

idd man we zouden er aangifte ofzo tegen moeten doen of dat BIG-T even de IPadres richting politie moet doorspelen. Straks maakt die echt iemand dood en wij wisten ervan (srs)

Had hem sws op block gezet, werd er beetje raar van zijn posts

heb niemand op negeerlijst staan maar als het iemand zou moeten zijn dan was hij het, die posts van hem waren echt belachelijk, zo goed als allemaal.

Straks heeft Crypt0 Killy's vrouw vermoord :o

is die vermoord dan?

ik had gehoopt er met een week rust vanaf te komen.. ziet er naar uit dat ik nog een week niet kan trainen vanwege me rug :/

Terug
Naar boven