- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
ja 100% zeker, ben ook maar 1 minuut onder geweest, echt wat de fak![]()
100% zeker dat je het niet onbewust gedaan hebt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja 100% zeker, ben ook maar 1 minuut onder geweest, echt wat de fak![]()
ja 100% zeker dat ik niet gay heb ingetypt bij de zoekfunctie, of dat ik de zoekfunctie geopend heb zelfs
Je hebt een multiple personality disorder. Je hebt een homocoïtusuele kant die door je heterocoïtusuele kant onderdrukt wordt.
ja 100% zeker dat ik niet gay heb ingetypt bij de zoekfunctie, of dat ik de zoekfunctie geopend heb zelfs
had ik ook al aan gedacht maar lijkt me onwaarschijnlijk

Vannacht probeerde hij dit echt, hij was erg ver in zijn psychose en had aan alles schijt. Hij had inderdaad een geit afgeslacht vannacht met een keukenmes, tenminste dat poste hij. Zou me niks verbazen als hij nu weer terug in de inrichting zit.
holy shit, er is me net iets raars overkomen
ik ga even kwark halen onder en ik kom terug en de pagina zoekfunctie op chrome staat open met ingetypt 'gay'
dafuq is this shit![]()
Ben uit mn eigen kamer gezet zodat ze er sollicitatiegesprekken kunnen houden, en de plek waar ik vandaag moet werken heeft een lamme linker muisknop dus moet er 10x op rammen voordattie goed klikt![]()