Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Kan je meteen je frustratie uiten toch?
Zie jou trouwens echt alleen in dit topic posten
Heb ook alleen maar k*t dagen ;P
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je meteen je frustratie uiten toch?
Zie jou trouwens echt alleen in dit topic posten
Heb je een broer?holy shit, er is me net iets raars overkomen
ik ga even kwark halen onder en ik kom terug en de pagina zoekfunctie op chrome staat open met ingetypt 'gay'
dafuq is this shit![]()
is dat zo
Bedankt man, mijn pc doet niets meer!
Posting from my Philips Senseo HD7810/60

Bedankt man, mijn pc doet niets meer!
Posting from my Philips Senseo HD7810/60

Is er letterlijk gezichtsveldverlies, of is er scherpteverlies (dat het er blurry uitziet)?mkay, ik kan nog amper lezen zonder -20 cm van het scherm te zitten, en dit begon al te verslechteren deze ochtend.
Stroke?
Is trouwens srs, plots gezichtverlies? Ogen voelen ook brandend/droog aan.
Is er letterlijk gezichtsveldverlies, of is er scherpteverlies (dat het er blurry uitziet)?
mn gezichtsveld is ok, maar ik "zie" gewoon niks meer. Letters zijn blurry tenzij ik er met mn neus opzit, alles 20x waziger dan het normaal is(zelfs shitfaced drunk is het zo erg niet). En ogen beginnen steeds droger aan te voelen, dus ms dat het daardoor komt.
Beide ogen neem ik aan? Meestal als iets bij beide ogen gelijk optreedt is het niet inherent aan het oog, al doen je droge ogen vermoeden van wel. Toch hoor je nog redelijk te kunnen zien met droge ogen. Heb je iets van lenzenvloeistof liggen om dat in je ogen te druppelen om te proberen of dat helpt? Doorgaans helpt veelvuldig knipperen tijdelijk om het zicht te verbeteren in dat soort gevallen.mn gezichtsveld is ok, maar ik "zie" gewoon niks meer. Letters zijn blurry tenzij ik er met mn neus opzit, alles 20x waziger dan het normaal is(zelfs shitfaced drunk is het zo erg niet). En ogen beginnen steeds droger aan te voelen, dus ms dat het daardoor komt.
''blurry'' is hoogstwaarschijnlijk droge (vermoeide) ogen zoals jij al zei, als je daadwerkelijk spontaan ''gezichtsverlies'' zou lijden, was het zonder twijfel direct naar het ziekenhuis. Kan je kleuren nog goed van elkaar onderscheiden?
Beide ogen neem ik aan? Meestal als iets bij beide ogen gelijk optreedt is het niet inherent aan het oog, al doen je droge ogen vermoeden van wel. Toch hoor je nog redelijk te kunnen zien met droge ogen. Heb je iets van lenzenvloeistof liggen om dat in je ogen te druppelen om te proberen of dat helpt? Doorgaans helpt veelvuldig knipperen tijdelijk om het zicht te verbeteren in dat soort gevallen.
In ieder geval een overige opsomming van mijn kant; Als het bij beide ogen is kun je iig. de standaard dingen afstrepen zoals een glasvochtbloeding en afsluiting van de arteria centralis retinea of vena centralis retinea. Heb je toevallig hoofdpijn? Kan nog arteriitis temporalis; gaat in sommige gevallen ook gepaard met actue visusdaling.
mn gezichtsveld is ok, maar ik "zie" gewoon niks meer. Letters zijn blurry tenzij ik er met mn neus opzit, alles 20x waziger dan het normaal is(zelfs shitfaced drunk is het zo erg niet). En ogen beginnen steeds droger aan te voelen, dus ms dat het daardoor komt.
An nice, heb dat ook 'n keer spontaan gehad en hield enkele dagen aan. Zag wel wat slechter, maar kon nog wel redelijk zien.Ik moet er morgen toch zijn voor pre-surgery testen, kan ik het ineens vragen.
---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 19:51 ----------
Beide ogen, en ik draag geen lenzen dus nee, had vroeger met modafinil ook droge ogen en gelijkaardig zichtverlies, maar dit is veel sterker.
Veel knipperen na mekaar doet pijn trouwens, net alsof het schuurt.
An nice, heb dat ook 'n keer spontaan gehad en hield enkele dagen aan. Zag wel wat slechter, maar kon nog wel redelijk zien.

ik ben net dat oud wijf voor de pc meme met haar bril![]()