- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Hoody, gaat alles wel goed met je? Je post opvallend vaak in het "wat heeft jouw dag vandaag verpest" topic
Komt door zijn nakuur
JK hoody

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoody, gaat alles wel goed met je? Je post opvallend vaak in het "wat heeft jouw dag vandaag verpest" topic

dat je moet trainen ipv iemand te verbeteren fagot
mooie xxl beker trouwen, zkr je eiwitjes daarin?
Hmm nu moet ik eerlijk zijn, ik had een aardige glimlachIs gewoon een ontspannen foto.
Maar als dit jou een fijn gevoel geeft, wat jij wilt.
Fijn gevoel weer hé?

ben je een mong**l ofzo? Tuurlijk weet ik dat het f**got is maar ik zeg er gwn fagot van.Het correcte woord is f**got. Twee g's. Ik zal de "zkr" niet corrigeren omdat je dit bewust verkeerd spelt. Probeer ook interpunctie en hoofdletters eens. Misschien bevalt het je wel, aansluiten bij Slim(mer)* Nederland.
*Slimmer als in Slimmer dan een kartonnen doos die in de regen heeft gestaan.
Laat hem met rust joh. En wat is er trouwens mis met maagd zijn, ik zit er zelf niet ver vanaf en ik ben al 31. Niks mis mee.ben je een mong**l ofzo? Tuurlijk weet ik dat het f**got is maar ik zeg er gwn fagot van.
Weer een vieze maagd hiero die stoer moet doen achter zn pc, in real life kreeg je gelijk paar rake stompe vriend
Jezus man wat heb jij een kort lontjeben je een mong**l ofzo? Tuurlijk weet ik dat het f**got is maar ik zeg er gwn fagot van.
Weer een vieze maagd hiero die stoer moet doen achter zn pc, in real life kreeg je gelijk paar rake stompe vriend
liefste dagboek
kan niet slapen van de stress voor een examen die ik maandag moet afleggen...
lijkt erop dat ik volledig ficked ben als die stress blijft aanhouden.
Sent from my LT26i using Forum Fiend v1.0.2.2.
liefste dagboek
kan niet slapen van de stress voor een examen die ik maandag moet afleggen...
lijkt erop dat ik volledig ficked ben als die stress blijft aanhouden.
Sent from my LT26i using Forum Fiend v1.0.2.2.
Nog nooit gehoord van een fagot, phaggot?Het correcte woord is f**got. Twee g's. Ik zal de "zkr" niet corrigeren omdat je dit bewust verkeerd spelt. Probeer ook interpunctie en hoofdletters eens. Misschien bevalt het je wel, aansluiten bij Slim(mer)* Nederland.
*Slimmer als in Slimmer dan een kartonnen doos die in de regen heeft gestaan.
Wegh gainz
ben je een mong**l ofzo? Tuurlijk weet ik dat het f**got is maar ik zeg er gwn fagot van.
Nog nooit gehoord van een fagot, phaggot?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben je boosben je een mong**l ofzo? Tuurlijk weet ik dat het f**got is maar ik zeg er gwn fagot van.