MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gebuisd voor mijn praktijk van de motor. :mad:

Lesgever: 'Als je op een kruispunt komt waar voorrang van rechts is, goed kijken. Als er niets komt kan je natuurlijk vlot doorrijden.

'Examinator: 'Je reed kruispunten veel te vlot over.'

le fu

Oooooh, kom hier Sandrelleke!

tumblr_me07l8XBOJ1r0zo0do1_250.gif

Lesgever: 'Als je op een kruispunt komt waar voorrang van rechts is, goed kijken. Als er niets komt kan je natuurlijk vlot doorrijden.

le fu
Klote. :( Voor m'n autorijbewijs had ik het ook. Het is altijd een absolute voorrang van rechts. Zelfs als er niemand staat moet je stoppen. En met stoppen bedoelen ze letterlijk stil staan en even wachten.

Klote kinderen hier :mad:
Buurman heeft bij zijn bish (de buurvrouw) 4 kinderen, en bij een andere vrouw 2 straten verderop heeft die ook 5 kinderen. Ene keer slaapt die bij de ene vrouw en de andere keer bij de andere vrouw ???
Allebei z'n wijven kunnen met elkaar overweg blijkbaar en nu lopen hier elke dag zijn 9 kinderen voor het huis te schreeuwen.

Ook nog eens zo ziek als een hond, kan er allemaal wel bij. Verrekt klote tuig

What the fffuuuuuu?? Big Love up in this mother****er!

hele dag nog niks gegeten door buikgriep:mad:

le fu

Pff balen man :( Met motor moet je juist vlot rijden. Jij had laatst een Duc monster gekocht toch?

Hele dag ana paper gezeten. Hele dag documenten lezen en dingen opzoeken. Vierkante ogen :o Straks op de bank liggen en voetbal kijken.

Klote kinderen hier :mad:
Buurman heeft bij zijn bish (de buurvrouw) 4 kinderen, en bij een andere vrouw 2 straten verderop heeft die ook 5 kinderen. Ene keer slaapt die bij de ene vrouw en de andere keer bij de andere vrouw ???
Allebei z'n wijven kunnen met elkaar overweg blijkbaar en nu lopen hier elke dag zijn 9 kinderen voor het huis te schreeuwen.

Ook nog eens zo ziek als een hond, kan er allemaal wel bij. Verrekt klote tuig
Ik zou haar zoetjes dispenser vullen met de pil

Ik zou haar zoetjes dispenser vullen met de pil

Ik zou die kinderen gewoon heeeeeeeel veel snoep geven met een hoog suikergehalte. Goede kans dat je binnen een halve week nog maar de helft aantal kinderen buiten ziet omdat ze dr minstens 4 om zeep geholpen heeft.

Ik zou die kinderen gewoon heeeeeeeel veel snoep geven met een hoog suikergehalte. Goede kans dat je binnen een halve week nog maar de helft aantal kinderen buiten ziet omdat ze dr minstens 4 om zeep geholpen heeft.
Goed idee.
Ik heb wel mooie rode korreltjes, die als kleurstof voor het snoepgoed kunnen dienen :o

Terug
Naar boven