- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens. Maar wat ik bedoelde was, lage sociaal-economische status = meer kans op aggressie, en een lage sociaal-economische status is negatief gecorreleerd met intelligentie. Wat ik er neerzette als bash naar Hoody. Mijn verklaring voor het verschijnsel dat er meer "schijtluizen" lijken te zijn, is dus dat er een verschuiving is van het percentage van de laag sociaal-economische groep, naar een hogere.Dat heb jij denk ik verkeerd begrepen. Dat een hogere sociaal-economische status correleert naar een lager aantal agressie-gevulde encounters heeft alles te maken met wáár iemand zijn tijd doorbrengt en minder met zijn intelligentie. De kans is nu eenmaal groter dat je werkt, werkt op kantoor, werkt met mensen die ook op kantoor werken, en werkt met mensen die een opleiding genoten hebben. In al die situaties is een agressieve instelling contraproductief en dus zullen mensen aanzienlijk minder snel geneigd zijn iemand op zn k*nis te tikken. Ben je daarentegen werkeloos, dan is de kans hoger dat je meer in situaties komt waar geweld nodig of wenselijk is, simpelweg omdat de kans statistisch lager is dat je in hierboven beschreven situaties rondloopt. Wat moet een werkeloze immers dag na dag in een kantoorpand?
Correlatie is dus zeker niet causatie.
Ik zou dan wel eens links willen zien naar die wetenschappelijke stukken. Als ze er al zijn, dan denk ik dus dat jij de verkeerde boodschap er uit getrokken hebt.
Dit is overigens geen bemoeienis tussen jullie twee. Ik probeer alleen de broscience even op de rem te zetten voordat iemand iets stoms zegt.
Mee eens. Maar wat ik bedoelde was, lage sociaal-economische status = meer kans op aggressie, en een lage sociaal-economische status is negatief gecorreleerd met intelligentie. Wat ik er neerzette als bash naar Hoody. Mijn verklaring voor het verschijnsel dat er meer "schijtluizen" lijken te zijn, is dus dat er een verschuiving is van het percentage van de laag sociaal-economische groep, naar een hogere.
Voor ik weer verwijten naar mijn hoofd krijg dat ik lang over een post doe, ik ben Celtic - Ajax kijken.
Nee, ik ben het ermee eens dat er geen aangetoond causaal verband is tussen intelligentie en agressie.Je bent het er dus mee eens dat er een correlatie is, geen aangetoond causaal verband en dan zeg je:
"Mijn verklaring voor het verschijnsel dat er meer "schijtluizen" lijken te zijn, is dus dat er een verschuiving is van het percentage van de laag sociaal-economische groep, naar een hogere"
Stel eens een experiment voor waarin je dat causaal zou kunnen aantonen.Nee, ik ben het ermee eens dat er geen aangetoond causaal verband is tussen intelligentie en agressie.
Ik had wel wat meer van je verwacht Hoody. In plaats van dat je ingaat op de argumenten (die niet moeilijk te weerleggen zijn), kom je aan met "je doet 3 uur over een post", "je bent een scheitluis", en een vreemde conclusie over EQ.
Stel eens een experiment voor waarin je dat causaal zou kunnen aantonen.
Nee? Leg eens uit?Okee. Breng me een emmer, een meter rubber slang, een pot vaseline, twee hete pepers en een ezel. Oh en een uurtje of vier van je vrije tijd, ifyouknowwhatimean *winkwink*

Geit ook goed? Komt met emmer. Killy approved.Okee. Breng me een emmer, een meter rubber slang, een pot vaseline, twee hete pepers en een ezel. Oh en een uurtje of vier van je vrije tijd, ifyouknowwhatimean *winkwink*
Nee, ik ben het ermee eens dat er geen aangetoond causaal verband is tussen intelligentie en agressie.
Ik had wel wat meer van je verwacht Hoody. In plaats van dat je ingaat op de argumenten (die niet moeilijk te weerleggen zijn), kom je aan met "je doet 3 uur over een post", "je bent een scheitluis", en een vreemde conclusie over EQ.
Geit ook goed? Komt met emmer. Killy approved.
[Link niet meer beschikbaar]

, achillespees