MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

UPC :mad::mad:
maar goed even lekker lopen schelden , EIKELS @!@&$&(*@$# :mad:

Haskell.

wat is er allemaal gebeurd ray?

Oo niets bijzonders voor MIJ maar UPC schijnt het altijd erg moeilijk te vinden als je 2 stappen terug wilt met je abbo,
alles maar dan ook alles is vout gegaan.....

EIKELS.

Weer immense maagproblemen. Opgestaan en naar het wc moeten lopen. Het voelde alsof ik mijn maag ging uitkotsen, ook al kwam er bijna niets uit.

Morgen naar de dokter en waarschijnlijk weer gastroscopie :mad:

UPC zijn ook een stelletje clowns bij elkaar :')

Weer immense maagproblemen. Opgestaan en naar het wc moeten lopen. Het voelde alsof ik mijn maag ging uitkotsen, ook al kwam er bijna niets uit.

Morgen naar de dokter en waarschijnlijk weer gastroscopie :mad:

Succes :bang:
Is het niet je galblaas? Ik heb galstenen en die blijken ook de klachten aan mijn maag te geven (aangezien er op de gastroscopie niks was te zien).
Om je nog een gastroscopie uit te sparen zou ik eerst voor een echo gaan haha.
Sterkte ;)

Klote kinderen hier :mad:
Buurman heeft bij zijn bish (de buurvrouw) 4 kinderen, en bij een andere vrouw 2 straten verderop heeft die ook 5 kinderen. Ene keer slaapt die bij de ene vrouw en de andere keer bij de andere vrouw ???
Allebei z'n wijven kunnen met elkaar overweg blijkbaar en nu lopen hier elke dag zijn 9 kinderen voor het huis te schreeuwen.

Ook nog eens zo ziek als een hond, kan er allemaal wel bij. Verrekt klote tuig

Is het niet je galblaas? Ik heb galstenen en die blijken ook de klachten aan mijn maag te geven (aangezien er op de gastroscopie niks was te zien).
Sterkte ;)

Ik heb al een gastroscopie laten doen en toen was er een kleine maagbreuk zichtbaar. Nu waarschijnlijk kijken of die niet groter is geworden. Zal morgen horen wat de dokter zegt.

Ik heb al een gastroscopie laten doen en toen was er een kleine maagbreuk zichtbaar. Nu waarschijnlijk kijken of die niet groter is geworden. Zal morgen horen wat de dokter zegt.

Oh ze zagen toch wel wat :o Hopelijk is hij niet groter inderdaad..is niet best. :(

Sterkte ;)
Is er ook een ziekte/aandoening/whatever dat je niet hebt? :eek:

Tatt Hell93 is true naturel. Dan krijg je dat toch.. vlaamse vleugel.

Gebuisd voor mijn praktijk van de motor. :mad:

Lesgever: 'Als je op een kruispunt komt waar voorrang van rechts is, goed kijken. Als er niets komt kan je natuurlijk vlot doorrijden.

'Examinator: 'Je reed kruispunten veel te vlot over.'

le fu

Terug
Naar boven