- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
die 1000 keer "het is echt nie voor aandacht ofzo" maken het echt af![]()
En zeker toen hij zei 'mijn vriend mathias'

moest hardop lachen, f**got (of andere naam, weet eht al niet meer)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die 1000 keer "het is echt nie voor aandacht ofzo" maken het echt af![]()

moest hardop lachen, f**got (of andere naam, weet eht al niet meer)Wat, van facebook een ban ?!Zei ook een keer f**got tegen een homo op facebook, kreeg 1 dag ban..
t*ring homo's ook, wist ook gelijk wie me heeft gereport maar kon hem geen bericht sturen.

Vond het ook raar
ik wil gaan schijten en mediteren, maar zit constant te wachten op een belletje...
http://www.facebook.com/photo.php?v=10202272224753702
filmen en op dbb posten
en jij luistert waarom?
Heb je toevallig ook een bedtijd?

kan wel, alleen ben nog al winderigSchijten en telefoneren kan toch prima tegelijk xd?
en het is nogal een belangrijk telefoontje dusja.Zou haar anaal verkrachten en dan dumpen, zal der lerenVriendin en ik hadden het over dat ik minder snel blauwe plekken krijg als toen ik droger was.
Zegt ze: "Ja.. Toen was je niet zo dik. "
En bedankt.
Vriendin en ik hadden het over dat ik minder snel blauwe plekken krijg als toen ik droger was.
Zegt ze: "Ja.. Toen was je niet zo dik. "
En bedankt.
je bent sowieso beta als je blauwe plekken van je chick krijgt, en helemaal als die op je ballen zitten

Waren ook niet van haar, maar van het werk.
---------- Post added 28 October 2013 at 22:14 ----------
Hahaha ju denk grappig.
kan toch? sommige chicks vinden dat lekker, je op bed vastbinden en je helemaal inelkaar stompen
Ik krijg gelijk pijn aan mn ballen als mn chick eraan zit, no go voor mij