Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Morge 9 uur werken :'(

Haha daarom heet je ook rob derde been he
:roflol:

Enkele weken geleden een topic gezien met allerlei filmpjes boordevol foute oefeningen. Mensen die op een achterlijke manier een oefening uitvoeren.]
Nu wilde ik dus meer filmpjes zien, maar krijg het topic niet meer gevonden :mad:

Al een half uur stil staan op een afslag nog geen km van mn huis, terwijl ik ook een andere afslag had kunnen nemen.

Haha daarom heet je ook rob derde been he
LAUGHINGCRYINGFACE.jpg

Ajax..
GVD ASW scoort gewoon.....en hoe.....

t*fus Ziggo, een maand geleden gebeld om op te zeggen.. "ja komt in orde meneer bij deze is uw abonnement opgezegd"... kijk ik nèt in Mijnziggo, niet dus :mad:

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 20:53 ----------

Jij bent echt een aanwinst voor het forum als je je bek houdt en m'n pik zuigt sl*t

:roflol:

Sinds gisteren storing (U Pee See), dus geen internet. Het zou vanochtend opgelost moeten zijn, maar je raad het al, nog steeds geen internet. Dus ik naar beneden om de modem te checken, maar geen één lampje brandde.. Toevallig heeft mijn router hetzelfde soort adapter, dus ik kon checken of die het wel deed. En ja hoor, voeding van de modem was dus inderdaad overleden.. Waarschijnlijk omdat de modem overuren draaide door steeds opnieuw op te rebooten vanwege de storing. Natuurlijk weer 10 min moeten wachten aan de telefoon voordat je iemand te spreken krijgt. ''Ja meneer we sturen u binnen 1-2 dagen een nieuwe, of u moet 'ff' een nieuwe komen halen in Amsterdam of Haarlem''. Tijdelijk maar ff een oude router aangesloten zodat ik tijdelijk de adapter van mijn huidige router kon gebruiken op de modem. In ieder geval weer internet dankzij mijn creatieve oplossing, maar niet dankzij die prutsers..

Terug
Naar boven