AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik stuur factuur na oplevering en live zetten website en hanteer een betaaltermijn van een week.
Factuur is na twee weken nog niet betaald dus ik stuur herinnering.
"Het klopt dat de factuur nog niet is betaald, maar de website is ook nog geen week online".
Wat.
firma platbranden

ken jij de faggotfilmpjes van jens ook al? :o
omdat jij het in het beta en whiteknightstopic gepost had

Thanks jongens ;)
Gewoon verhuizen naar de sportschool, bulkje afmaken, cutten voor de zomer. Hoppa.
Helaas ben ik gewoon een beta. Ik houd meer van relaties dan one night stands.
Heb het uiteraard wel gedaan, maar was het gewoon niet.

Doe mij maar een vriendin om s'nachts naast te slapen, s'ochtends wakker naast te worden.
Dus, gaat wel echt een flinke k*ttijd voor me worden!

Maarja, zal wel weer goed komen, ooit.
Tot dan ragen in de gym.

grrrrrr

KK vs AK vs Q8 voor chiplead bij laatste 100 flop A.... kenkerspel

Thanks jongens ;)
Gewoon verhuizen naar de sportschool, bulkje afmaken, cutten voor de zomer. Hoppa.

Doe mij maar een vriendin om s'nachts naast te slapen, s'ochtends wakker naast te worden.

Tot dan ragen in de gym.

heb je nog nieuwe progress pics?

heb je nog nieuwe progress pics?

Tijdje niet meer gelogt.
Zal binnekort even alles updaten en pics maken.
Weeg 86 atm. Alles wel 30-40 kilo in kracht toegenomen.
Gaat wel lekker qua gains. Alleen heb ik wel echt ongeveer 60/40 fat/spier gains naar mijn idee.
Terwijl ik niet eens gek veel eet.

Tijdje niet meer gelogt.
Zal binnekort even alles updaten en pics maken.
Weeg 86 atm. Alles wel 30-40 kilo in kracht toegenomen.
Gaat wel lekker qua gains. Alleen heb ik wel echt ongeveer 60/40 fat/spier gains naar mijn idee.
Terwijl ik niet eens gek veel eet.

kom knuffelen dan

no homo

srs

Thanks jongens ;)

Tot dan ragen in de gym.

Niks beta aan, ik vind het ook heerlijk om gewoon lekker in bed te knuffelen met chick:o

Ik snap dat verhuizen en dan bulk/cut voor zomer niet, daarna post je dat je liever een relatie wilt

Ik snap dat verhuizen en dan bulk/cut voor zomer niet, daarna post je dat je liever een relatie wilt

Hij gaat niet verhuizen einstein. Hij bedoelt te zeggen dat ie nu fulltime beastmode gaat omdat hij toch alle tijd van de wereld heeft zonder meid. En helpt je gedachtes ergens anders op te krijgen

Hij gaat niet verhuizen einstein. Hij bedoelt te zeggen dat ie nu fulltime beastmode gaat omdat hij toch alle tijd van de wereld heeft zonder meid. En helpt je gedachtes ergens anders op te krijgen
Tuurlijk weet ik dat dat verhuizen sarcastisch was kneus ik bedoelde alleen waarom hij zon zin zet en vervolgens over met een chick knuffelen praat

ben ik de enigste die evenveel blijft trainen met of zonder vriendin :dunno:

Ik heb nog nooit een vriendin gehad dus ik kan er niks over zeggen.

Thanks jongens ;)

Tot dan ragen in de gym.

Gewoon je mind op andere zaken zetten en zorgen dat je vooruit gaat in het leven en geen tijd meer hebt om aan je ex te denken.

Sporten, studeren, werken, sociaal leven...

Terug
Naar boven