MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sta ik om 15.00 te wachten in een file. Zwenkt er een lijnbus uit en schaaft de volledig linkerkant van m'n auto. Heel m'n linkerkant in elkaar, alles moet vervangen worden en paar stukken moeten gerecht worden.
De chauffeur had niks gevoeld en rijd door waardoor ik natuurlijk volledig in het rood. Uiteindelijk ben ik voor de bus geraakt en gestopt om te melden dat hij m'n zijkant geramd had. De man was nogal geschrokken omdat ik nogal hard voorbij stak en dan plots stopte voor zijn bus. Hij gaf zijn fout netjes toe.

Daar neem je dan een dag verlof voor.:(

Sta ik om 15.00 te wachten in een file. Zwenkt er een lijnbus uit en schaaft de volledig linkerkant van m'n auto. Heel m'n linkerkant in elkaar, alles moet vervangen worden en paar stukken moeten gerecht worden.
De chauffeur had niks gevoeld en rijd door waardoor ik natuurlijk volledig in het rood. Uiteindelijk ben ik voor de bus geraakt en gestopt om te melden dat hij m'n zijkant geramd had. De man was nogal geschrokken omdat ik nogal hard voorbij stak en dan plots stopte voor zijn bus. Hij gaf zijn fout netjes toe.

Daar neem je dan een dag verlof voor.:(

Als je het slim doet kun je hier weer winst op maken he. Win situatie toch

Dat de broer van mijn beste vriend is omgekomen afgelopen dinsdag in een brandende windmolen.

Als je het slim doet kun je hier weer winst op maken he. Win situatie toch

Het is meer de problemen die er bij komen, door de feestdag kan ik pas maandag bij de verzekering terecht dan moet de expert van de lijn nog langskomen volgende week. En ik zit dan in de auto te denken 'iedereen moet denken dat ik geen drivingskillz heb':roflol::roflol:

Gecondoleerd man !
wat een drama was(IS) dat zeg :(

Stomme wo2 bom langs het spoor waardoor de treinen niet reden en ik niet naar het gemeentehuis kon voor mn afspraak :( K*t Duitsers altijd! Houdt ook nooit op met die grappen van ze!

Klote piggy shocks k*t dingen willen niet bloeden Argggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh,,,,,,.....
voor de rest gaat het wel....

Die dingen hebben geen meerwaarde t.o.v. Gewone dempers.
Bedankt. maar dat wist ik maat , gaat mij om de leuk (bling bling)...

OT echt helemaal niks lukt GVD%^^@!& verkloot net gewoon een CPU van 800euro t*ring....
ga ik ook nog op me bek net met HiiT :o

Wat een verschrikkelijke k*t dag zeg..
hoi splifff...........

Laatst bewerkt:
Hey bedankt /roos geplukt..
net nog even (zie edit) een CPU om zeep geholpen , boot niet meer.........

OT echt helemaal niks lukt GVD%^^@!& verkloot net gewoon een CPU van 800euro t*ring....

hoi splifff...........

:roflol:

Je moet op rc auto's geen bling bling zooi zetten, die gaan zo kapot. Net als alu onderdelen, moet je gewoon niet doen behalve wanneer een onderdeel versleten is. Alu is duur en buigt dus na 1 crash is t naar de klote

hoi splifff...........

Onze gedachtes zullen vannacht bij jou zijn Ray :aai:
slaapzacht :heart: :kiss:

Klote kpn, al dagenlang een storing om op DUO te komen

Ben erin geslaagd mn verband tijdens mn slaap af te rukken. Bed ziet er heel lief uit, ben net een 13 jarige meid met haar eerste keer.

t*ring wijven in onze kleine k*tstad (Tilburg) die nóóit openstaan voor een babbeltje tijdens 't uitgaan. Wordt tijd dat ik een x in Adam ga stappen, hopelijk zijn daar leuke meiden om gezellig mee te dansen/babbelen.

t*ring wijven in onze kleine k*tstad (Tilburg) die nóóit openstaan voor een babbeltje tijdens 't uitgaan. Wordt tijd dat ik een x in Adam ga stappen, hopelijk zijn daar leuke meiden om gezellig mee te dansen/babbelen.

Gast, ik garan-****ing-deer jou dat het verder naar het noorden (Amsterdam, Utrecht, Rotterdam etc) er echt niet gezelliger op wordt. Leer je ABC's met vrouwen want hier zijn t echt véél grotere bitches dan in het gemoedelijke Tilburg. Alles onder de rivieren is kinderspel man.

Terug
Naar boven