- Waardering
- 2.135
Thanks. Eerst trainen, dan fappen.Is ene Michelle Meyers
Schijnt ene Tiffany Star te zijn, nog noooooit eerder van gehoord![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Eerst trainen, dan fappen.Is ene Michelle Meyers
Schijnt ene Tiffany Star te zijn, nog noooooit eerder van gehoord![]()

Sta ik om 15.00 te wachten in een file. Zwenkt er een lijnbus uit en schaaft de volledig linkerkant van m'n auto. Heel m'n linkerkant in elkaar, alles moet vervangen worden en paar stukken moeten gerecht worden.
De chauffeur had niks gevoeld en rijd door waardoor ik natuurlijk volledig in het rood. Uiteindelijk ben ik voor de bus geraakt en gestopt om te melden dat hij m'n zijkant geramd had. De man was nogal geschrokken omdat ik nogal hard voorbij stak en dan plots stopte voor zijn bus. Hij gaf zijn fout netjes toe.
Daar neem je dan een dag verlof voor.![]()
Als je het slim doet kun je hier weer winst op maken he. Win situatie toch

GecondoleerdDat de broer van mijn beste vriend is omgekomen afgelopen dinsdag in een brandende windmolen.

Klote piggy shocks k*t dingen willen niet bloeden Argggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh,,,,,,.....
voor de rest gaat het wel....
Bedankt. maar dat wist ik maat , gaat mij om de leuk (bling bling)...Die dingen hebben geen meerwaarde t.o.v. Gewone dempers.

http://www.youtube.com/watch?v=3ey4EdQF53gBedankt.
OT echt helemaal niks lukt GVD%^^@!&
ga ik ook nog op me bek net met HiiT
Wat een verschrikkelijke k*t dag zeg..
hoi splifff...........
Bedankt. maar dat wist ik maat , gaat mij om de leuk (bling bling)...
OT echt helemaal niks lukt GVD%^^@!& verkloot net gewoon een CPU van 800euro t*ring....
hoi splifff...........

Bedankt. maar dat wist ik maat , gaat mij om de leuk (bling bling)...
OT echt helemaal niks lukt GVD%^^@!& verkloot net gewoon een CPU van 800euro t*ring....
hoi splifff...........

t*ring wijven in onze kleine k*tstad (Tilburg) die nóóit openstaan voor een babbeltje tijdens 't uitgaan. Wordt tijd dat ik een x in Adam ga stappen, hopelijk zijn daar leuke meiden om gezellig mee te dansen/babbelen.
Hoe gaat 't herstel?Ben erin geslaagd mn verband tijdens mn slaap af te rukken. Bed ziet er heel lief uit, ben net een 13 jarige meid met haar eerste keer.