AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gast, ik garan-****ing-deer jou dat het verder naar het noorden (Amsterdam, Utrecht, Rotterdam etc) er echt niet gezelliger op wordt. Leer je ABC's met vrouwen want hier zijn t echt véél grotere bitches dan in het gemoedelijke Tilburg. Alles onder de rivieren is kinderspel man.
Tilburg staat dan ook bekend om haar spontane bewoners.

t*ring wijven in onze kleine k*tstad (Tilburg) die nóóit openstaan voor een babbeltje tijdens 't uitgaan. Wordt tijd dat ik een x in Adam ga stappen, hopelijk zijn daar leuke meiden om gezellig mee te dansen/babbelen.

Goirle is de place to be om sjiks te hosselen

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Of wolk ook goeie schijnt

t*ring wijven in onze kleine k*tstad (Tilburg) die nóóit openstaan voor een babbeltje tijdens 't uitgaan. Wordt tijd dat ik een x in Adam ga stappen, hopelijk zijn daar leuke meiden om gezellig mee te dansen/babbelen.

Kom een keertje Zwolle :)

Had Engels examen maar kon 'mijn knie groeit' niet vertalen naar het Engels. GRRRRR.

My negro's?

:roflol:

Je moet op rc auto's geen bling bling zooi zetten, die gaan zo kapot. Net als alu onderdelen, moet je gewoon niet doen behalve wanneer een onderdeel versleten is. Alu is duur en buigt dus na 1 crash is t naar de klote
Uiterlijk is gewoon een plus punt de shocks werken uiteraard wel gewoon goed en beter dan de standaard shocks (zijn te slap) ,

en alu delen zijn wel degelijk een verbetering op deze traxxas grave digger(stampede),
ik noem bijvoorbeeld de casterblocks...

en zo kan ik er nog wel een paar op noemen ook de stalen assen zijn mooier maar ook beter dan dat plastic...
zeker met mijn rijstijl!

OT heb de kast deur er weer uit gerukt..
begint(begon) goed...

Uiterlijk is gewoon een plus punt de shocks werken uiteraard wel gewoon goed en beter dan de standaard shocks (zijn te slap) ,

en alu delen zijn wel degelijk een verbetering op deze traxxas grave digger(stampede),
ik noem bijvoorbeeld de casterblocks...

en zo kan ik er nog wel een paar op noemen ook de stalen assen zijn mooier maar ook beter dan dat plastic...
zeker met mijn rijstijl!

OT heb de kast deur er weer uit gerukt..
begint(begon) goed...

Klopt, dingen die snel verslijten kunnen prima in alu, maar onderdelen die kapot gaan bij crashes moet je lekker plastic laten, stuk goedkoper.

zware nacht gehad, nu weer effe recoveren :(

Terug
Naar boven