- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
's avonds een vent, 's ochtends absent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik blijf het stom vinden bodybuilden
Prf Barabas | 01-11-13 @ 10:33 | + 115 -
Dat-ie al die pasjes kon onthouden!
machowilly | 01-11-13 @ 10:36 | + 154 -
Anabolenbalerina.
Prof. Pim Pam Pet | 01-11-13 @ 10:43 | + 76 -
Ik heb me vandaag pisnijdig gemaakt, en dat heeft mijn vrouw niet kunnen appreciëren. Getting the silent treatment, wellicht voor enkele dagen.

Ik heb me vandaag pisnijdig gemaakt, en dat heeft mijn vrouw niet kunnen appreciëren. Getting the silent treatment, wellicht voor enkele dagen.

Van mij mogen ze allemaal hun bek houden.

K*t onstelingsremmers
Elke dag lijkt kracht achteruit te gaan.
Ik vergeet vaak na een tijd dat ze boos op me zijn, dan zeg ik iets tegen dr, geen antwoord uiteraard, dan moet ik natuurlijk lachen, resultaat: Je ziet dat ze zich nog maar net kunnen inhouden omdat ze verscheurd zijn tussen aan de ene kant je de huid vol schelden omdat ze nog boos op je zijn en er niet tegen kunnen dat jij het al weer vergeten bent en aan de andere kant willen ze niet hun silent treatment doorbreken juist omdat ze nog boos zijn.