Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

eindeloze honger vandaag

http://www.dumpert.nl/mediabase/6569667/2c0b532a/russische_bodybuilder_geeft_showtje_weg.html

ik blijf het stom vinden bodybuilden
Prf Barabas | 01-11-13 @ 10:33 | + 115 -

Dat-ie al die pasjes kon onthouden!
machowilly | 01-11-13 @ 10:36 | + 154 -

Anabolenbalerina.
Prof. Pim Pam Pet | 01-11-13 @ 10:43 | + 76 -
656.png

Ik heb me vandaag pisnijdig gemaakt, en dat heeft mijn vrouw niet kunnen appreciëren. Getting the silent treatment, wellicht voor enkele dagen.

Why Yasmine, you might aswell share with us your story.

Ze denken dat 'the silent treatment' een straf is.:roflol:

Ray :thumbs:

K*t onstelingsremmers :(

Elke dag lijkt kracht achteruit te gaan.

Haha vet filmpje.
Ik moet nog 2 week.

Ik vergeet vaak na een tijd dat ze boos op me zijn, dan zeg ik iets tegen dr, geen antwoord uiteraard, dan moet ik natuurlijk lachen, resultaat: Je ziet dat ze zich nog maar net kunnen inhouden omdat ze verscheurd zijn tussen aan de ene kant je de huid vol schelden omdat ze nog boos op je zijn en er niet tegen kunnen dat jij het al weer vergeten bent en aan de andere kant willen ze niet hun silent treatment doorbreken juist omdat ze nog boos zijn.

Ik vergeet vaak na een tijd dat ze boos op me zijn, dan zeg ik iets tegen dr, geen antwoord uiteraard, dan moet ik natuurlijk lachen, resultaat: Je ziet dat ze zich nog maar net kunnen inhouden omdat ze verscheurd zijn tussen aan de ene kant je de huid vol schelden omdat ze nog boos op je zijn en er niet tegen kunnen dat jij het al weer vergeten bent en aan de andere kant willen ze niet hun silent treatment doorbreken juist omdat ze nog boos zijn.

1912-so-much-win.jpg

Zooooo gezond voor je relatie! :cool:
Niet dus..

die silent treatments dan he

Terug
Naar boven