Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zooooo gezond voor je relatie!
de 'goedmaak coïtus' dan he

Voor mijn part mogen ze bij de geboorte van een meisje de stembanden amputeren.![]()

Hier sluit ik me graag bij aan.Voor mijn part mogen ze bij de geboorte van een meisje de stembanden amputeren.![]()
Begin jij de petitie op facebook? Om aandacht te trekken zou ik het een "tietietie" noemen.
Begin jij de petitie op facebook? Om aandacht te trekken zou ik het een "tietietie" noemen.

Ik was zo pissed dat ik met een gebalde vuist op een porseleinen bord sloeg die in de gootsteen stond. In tientallen stukken en mijn vuist tientallen diepe snijwonden, die nu pas pijn beginnen doen. Vorige week het linkrehand, nu het rechter. Zal leuk trainen worden morgen.
Ik moet dringend wat anger management lessen volgen. Dit is echt niet gezond.
Ik was zo pissed dat ik met een gebalde vuist op een porseleinen bord sloeg die in de gootsteen stond. In tientallen stukken en mijn vuist tientallen diepe snijwonden, die nu pas pijn beginnen doen. Vorige week het linkrehand, nu het rechter. Zal leuk trainen worden morgen.
Ik moet dringend wat anger management lessen volgen. Dit is echt niet gezond.

[Link niet meer beschikbaar]
Wij willen weten waarom, niet de gevolgen dear Yasmine.