XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zat niet op te letten en mn auto in elkaar gereden :( op navi aan het kijken en dacht dat ze nog reden maar klapte zo op een stilstaande taxi bus bij de stoplicht. motor en voorkant afgeschreven denk

Kunt beter gewoon hard rijden dan heb je dit soort k*t dingen niet

Zat niet op te letten en mn auto in elkaar gereden :( op navi aan het kijken en dacht dat ze nog reden maar klapte zo op een stilstaande taxi bus bij de stoplicht. motor en voorkant afgeschreven denk

Kunt beter gewoon hard rijden dan heb je dit soort k*t dingen niet

:roflol: Moeje beter opletten, gelijk paar schalen naar beneden zeker?

:fuu: eerst daverde ik bijna uit mijn bed omdat ze om besloten om 8uur s morgens bomen om te zagen op een zaterdag en wat later knalde ik met mijn elleboog super hard tegen mijn muur tijdens een droom.
Altijd leuk om zo wakker te worden...

wtf bij mij ook kun je zaterdag eindelijk een beetje uitslapen zijn ze aan de overkant een straatje aan het leggen stelletje amateurs is al de tweede week s.ochtens om half acht .. volgende week bel ik de poliesi

verveel me dood

giga hagelbui...

Erg moe vandaag, wel nog even 5x200kg kunnen squatten, maar dat ging erg moeizaam vandaag:(
ff in bed kruipen

Net even op een k*tdag 300 gesquat

hele week weinig slaap gehad dus ik zie er niet uit, toch nog trio gehad met 2 chicks in de gym, alleen waren ze maar een 8/10 en 7/10 :(
Zo maar even wat rijst koken en dan gaan slapen.

hele week weinig slaap gehad dus ik zie er niet uit, toch nog trio gehad met 2 chicks in de gym, alleen waren ze maar een 8/10 en 7/10 :(
Zo maar even wat rijst koken en dan gaan slapen.

Ik snap de grap niet, 200 gaat normaal redelijk, alleen vandaag dus niet.

pagina nummering in word.

wel gelukt nu.

Terug
Naar boven